< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off



PREDGRAĐA (Fakofbolan)

Bezidejno lutanje
monolitnim predgrađima
i zatiranje frustracija
bježanjem od stvarnosti

sudbina je mladeži
kojoj je obecana buducnost
a istina je okrutna
i tu je prici kraj

nema više ni ciljeva
kojima bi se stremilo
a svijet vrvi od
patoloških slucajeva

ali budimo optimisticni
budimo pozitivni
jer neke se stvari baš
nikad nece promijeniti

stoga natrag doma
u sigurno susjedstvo
gdje mladež tone
u civilizacijski glib

mi smo još jedna
izgubljena generacija
na putu bez povratka
na putu za nikuda
mi smo još jedna
izgubljena generacija
u celiji bez prozora
u tunelu bez izlaza




LUTAK ISKRIVLJENOG LICA (Majke)
izvan razuma lezi moja sjena
ti si kao i ja posve izgubljena
ucini me stvarnim
nestao sam u bezumlju
u spokojstvu nekom
nekom snu
ucini me stvarnim
nemam nista da' cu ti sve
samo da budem kraj tebe
dodirni me ucini me stvarnim
poslije svega osta slika smrtonosna navika
izvan razuma lezi moja sjena
ali vjera nije izgubljena
ja sam osmijeh, ja sam ptica
ja sam lutak iskrivljenog lica
dodirni me ucini me stvarnim
dodirni me ucini me stvarnim
izvan razuma lezi moja sjena
ti si kao i ja posve izgubljena
ucini me stvarnim
nestao sam u bezumlju
u spokojstvu nekom
nekom snu
ucini me stvarnim
izvan razuma lezi moja sjena
ali vjera nije izgubljena
ja sam osmijeh, ja sam ptica
ja sam lutak iskrivljenog lica
dodirni me ucini me stvarnim
dodirni me
izvan razuma lezi moja sjena
ali vjera nije izgubljena
ja sam osmijeh, ja sam ptica
ja sam lutak iskrivljenog lica
dodirni me

19.12.2005., ponedjeljak

viša sila



Ove subote bila na rumu. dovukla se do trga s apc-om u ušima(depra, teška depra..)i mislima o Plectrude, balerini iz Amelinine priče. smrzla se ko pička! inače rum konzumiram u palačinkama, ne u tekućem obliku. ove subote napravih iznimku.
već za sat vremena pričala sam ko navijena i smijala se ko mutava! reko..ništa mi neće ovi dan pokvarit... završili na Savi. u Papilonu svirali neki. unutra vruće, dim..bzv. sjeli mi na neki klimavi stol ispred(koji se u više navrata i prevnuo)i zborno graktali Satana Panonskog. jebalo me jedino pišanje. uz jetru otišo mi i mjehur. spremnik je premali za moje potrebe. ako se bogato udam (KAD SE BOGATO UDAM) odoh na operaciju nadogradnje mjehura! vi koji ste mislili da se Sava izlila, krivo ste mislili...ja sam pišala svake minute!
upoznala sam Greyp..nadasve lepa i simpatična plavojka. malo sam isprepadala i malu Kenny.
nađoh još jednog nesretnika koji ovo čita. di ih samo sve nađem..(di me samo svi nađu..)
oko jedanaest smo pohodili pekaru i zabavljali se severininim obradama..mili moj, kako si danas samo uspravan..blablabla..bla..
došla sam doma rano..divlja, vesela i trijezna..weee!! odrapala se još malo na dela i rodneya u ulozi batmana i robina. pročitala Robert je njeno ime do kraja i skoro vrištala s kakvim je krajem koza upropastila dobru knjigu! ne podnosim bzv krajeve!!! ostatak noći sam slušala six pack( cijelu nedjelju nisam slušala radijohed...wee!!)
i ne znam koj kurac je mene puko al počela ja cmizdrit! nisam dugo plakala i puklo me. plakala ko mutava nakon šta sam se tu istu večer cerila najvećim mogućim glupostima! konj mi počeo pjevati Višu silu i nema mi pomoći.
Kada počne da propada sve,
sve što imaš
Svetlo nestane, senka te napusti:
Biće da sasvim si sam!

cijelu večer me T. nije diro. osim kad mi je pogled pao na njegove bijele tregere. nitko nikome ni riječi nije rekao cijelo vrijeme, osim kad sam izlazila iz papilona, a netko mi s leđa raščupa kosu. okrenula se, nasmijala se i otišla. reko jebi se.
Stavljaš prst na čelo, gledaš u nebo
Pitaš se: "Zašto baš ja?"
Ko se to igra sa tvojim životom
nije ti jasno
Zašto na trenutak sklopiš ruke
kao da očekuješ
da kiša što ti kvasi misli
što pre prestane
Da li postoji neka sila iznad nas?


totalna glupača.

"Bože pomozi", zoveš i shvataš
niko ne čuje tvoj glas.
I kao da si hteo da dohvatiš nebo
da iz njega iscediš krivca
za sve ružno što se dogodilo

Kad tamo sivi oblak spava-
ničeg osim beskraja
Možda je Darvinova teorija
ipak ispravna?

U stvari sile postoje samo
kada neko
treba da najebe,
da plati grehe još ne počinjene
.
Kiše u glavi sad padaju još jače
a ti kao kroz san
mrmljaš molitve, tiho, najtiše
... ionako te niko ne čuje!


..zvao me ivan da dođem do njegovog stana. strah me. strah me ući u tu sobu. imam kratke živce što se tiče toga. nešto što je bilo ne treba dirati. mislim da u toj sobi više ne bi bila u stanju ni joint popušiti da ne poludim.

Kada počne da propada sve,
sve što imaš
Stavljaš prst na čelo,
gledaš u nebo
Pitaš se: "Zašto baš ja?"


p.s. sliku posvećujem ivi.