< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off



PREDGRAĐA (Fakofbolan)

Bezidejno lutanje
monolitnim predgrađima
i zatiranje frustracija
bježanjem od stvarnosti

sudbina je mladeži
kojoj je obecana buducnost
a istina je okrutna
i tu je prici kraj

nema više ni ciljeva
kojima bi se stremilo
a svijet vrvi od
patoloških slucajeva

ali budimo optimisticni
budimo pozitivni
jer neke se stvari baš
nikad nece promijeniti

stoga natrag doma
u sigurno susjedstvo
gdje mladež tone
u civilizacijski glib

mi smo još jedna
izgubljena generacija
na putu bez povratka
na putu za nikuda
mi smo još jedna
izgubljena generacija
u celiji bez prozora
u tunelu bez izlaza




LUTAK ISKRIVLJENOG LICA (Majke)
izvan razuma lezi moja sjena
ti si kao i ja posve izgubljena
ucini me stvarnim
nestao sam u bezumlju
u spokojstvu nekom
nekom snu
ucini me stvarnim
nemam nista da' cu ti sve
samo da budem kraj tebe
dodirni me ucini me stvarnim
poslije svega osta slika smrtonosna navika
izvan razuma lezi moja sjena
ali vjera nije izgubljena
ja sam osmijeh, ja sam ptica
ja sam lutak iskrivljenog lica
dodirni me ucini me stvarnim
dodirni me ucini me stvarnim
izvan razuma lezi moja sjena
ti si kao i ja posve izgubljena
ucini me stvarnim
nestao sam u bezumlju
u spokojstvu nekom
nekom snu
ucini me stvarnim
izvan razuma lezi moja sjena
ali vjera nije izgubljena
ja sam osmijeh, ja sam ptica
ja sam lutak iskrivljenog lica
dodirni me ucini me stvarnim
dodirni me
izvan razuma lezi moja sjena
ali vjera nije izgubljena
ja sam osmijeh, ja sam ptica
ja sam lutak iskrivljenog lica
dodirni me

07.12.2005., srijeda

If i ever leave this world alive!!!

If I ever leave this world alive
I'll thank for all the things you did in my life
If I ever leave this world alive
I'll come back down and sit beside your
feet tonight
Wherever I am you'll always be
More than just a memory
If I ever leave this world alive

Izglancala sam marte. Baš kao što to radim svake godine za sv.nikolu. zapravo ja samo želim poklone, a moja mama pristaje na to jer su mi cipele čiste barem 2 dana u godini. To se zove kompromis. Kakve veze ima sv.nikola u svoj toj priči, nemam pojma! Sad fino imam šibetinu i nemrem srat od količine čokolade. Jebeno.
Pogađajte koje su prije glancanja a koje poslije:D


ovaj vikend ima svačega. Još ne znam na kaj bi. Zapravo mi je tak svejedno. Već me dugo drži samo potreba da me netko hiti u gužvu na neku buku i da tako u mraku među ljudima koji divljaju stojim cijelu noć. Ne ide mi se tamo zbog idijota, pasa ili molestersa(kak se već piše), nego zbog potrebe da se zgubim negdje, sama, s nekim, tak svejedno. Volim ja i idijote i pase i bambije, ali mi je trenutno previše stalo do ničega, tako da. Ove zimske praznike ću svirati. Moram si poštelit đitru jer je u komatoznom stanju, ali budem. Zbilja želim, samo što sam sad prestrgana. Čini se da će ovaj božić bez zime biti. Totalno jadno i šugavo. Jebogaja.
Ja sam danas shvatila da ne postoji muško prema kojemu bi ja mogla gajiti osjećaje kao prema ženi. Ne mislim pod ovim da volim žene, nego da jednostavno moj mozak automatski na muško reagira kao na predmet koji me seksualno privlači(ili ne, nije bitno). Postoje i žene prema kojima imam te reakcije, ali stvar je da ženu uvijek prvo doživim kao čovjeka, a tek onda kao ženu, dok muško uvijek, ali uvijek prvo(i to sasvim instinktivno)vidim kao muško, a tek onda kao čovjeka. Ne znam da li kužite ova sranja, ali to stoji. To je u stvari sasvim ok. Čak je i prirodno. Valjda. Ili nije. Ma je.i danas mi je u mozak došlo da su mene moji roditelji dobro odgojili. zapravo da se ispravim, oni su napravili sve kako bi to postigli. sam ishod sam zajebala ja, ali kolko god bili gamad, trude se.pitanje je kakvo će ispasti moje dijete.