More ^^

Heei Piplsi

Ovaj napokon sam obovila garderobu u Teranovi preKuL dučan^^.
I sad sam spremam more sutra idem kod bake i onda u Nedelju na more
tam imam ekipu tak da če mi bit super.Jeste vi bili na moru?.Di ljetujete?
Vidla sam svoju simpu na Savskom mostu ajmee onak taj osječaj nisma mogla opisat
onak bio je neugodan i nekak sretan .Ja se još ne želim vezat za dečke ovak mi je super (:
Nekak bi se htijela vratit u ono doba kad sam imala negdje 4,5 god to vrijeme je bilo fkt super
uvijek smo se ja i djeca iz susjedstav igrali jest da su oni bili stariji od mene 3,4 god ali bilo je super
kad nas je mama zvala na ručak onak odma čim smo pojeli išli smo van se igrat.A sad se niti ne družimo kad vidim
te ljude sa kojim sma se igrala uopče me ne žele pozdravit onak mama mi kaže da su oni sda u svom svijetu
da ne vide nikoga osim sebe ma nek im bude :/.
Ne želim odrasti psolje me čekaju još veči probelmi zli ljudi koji te samo gaze
treba se bit bezobrazan jer samo tako se možež nekak progurat ah...kamo ide ovaj svijet

Ovaj post sam nekak bzvz napisala ali nadam se da je oke

Idem čuejmo se kad se vrati s mora

Pusaa :**

Image and video hosting by TinyPic


x Komentari [62] x