Smells Like Tee Sprit

Heei

Napokon evo mene :D

Malo prije sam si slagala stavri i u ormaru i gledala šta mi je malo :D.I vidjela sam da nemam skoro pa niš za obuč
stara mi je rekla da budemo išle u shopping ajde fala bogu :).Di vi najčešće kupujete robu? Koji su najbolji dučani?.
Ove dane samo slušam mjuzu i uživam muzika je ljek za sve kaj ne?.Uzadnje vrijeme sam počela više slušat Rock stari me na to najtjerao reko je da je to najbolja mjuza ja rekoh aj da poslušam i svidjelo mi se baš su žešći (: . Ove nagle promjene vremena me ubijaju u pojam ja sam odma nekak loše volje :/.Jedva čekam da idem na more da se malo
maknem iz ovog Zagreba da promjenim zrak i sve da se odmorim od nekih ljudi valjda če mi onda bit bolje.U zadnje vrijeme sam počela gledat Dnevnik ti političari su tak jadni pogotovo ona Jadranka Kosorjednostavno neznam ko ju je stavio za političarku neznna niti Engleski pričat kak treba -.-.

Joj neznam kaj da više pišem

Idem

Pusa :*


x Komentari [46] x