GayBlog

petak, 04.02.2005.

Četvrtak, 03.02.2005

Nije mi niti na kraj pameti bilo da badbinton može biti tako užasno naporan. Već prije nekoliko dana me je kolega s posla pozvao na jednu partiju... Pa dobro ajde mislio sam... Doduše igrao sam do sada dva puta u životu ali nije niti on profesionalac... vjerojatno... I dođemo mi tamo i počnemo igrati... jedna cura i ja protiv tog tipa... Nakon sat vremena cura se je pokupila, a G. i ja igrali smo i dalje. Na kraju je rezultat bio upala mišića. :-) Ali mislim da sam bar malo naučio i da će slijedeći put koja loptica i mojom voljom otići preko mreže. A ono da on nije profesionalac... Išetao me čovjek... Lijevo, desno, lijevo... a on stoji na mjestu.
Inače G. je jako simpatičan, mislim, nije moj tip (previše je nježan) ali sve ostalo je potpuno ok. Sviđa mi se što ga užasno (kao i mene) zanima sport. Doduše nemam pojma kako kod njega stvari stoje, ali sam 90% siguran da nije gay.
A kod kuće me je dočekala kriza s dečkom. Naime dobio je nekakvu ludu ideju da ću se zaljubiti u mog najboljeg prijatelja i da ćemo na kraju završiti zajedno... Mislim, tip je jako dobar (prijatelj) i čini mi se da bi seks s njim bio jako ok, ali ipak... moj dečko ipak pretjeruje... i to jako. Na kraju krajeva tog sam prijatelja upoznao preko mog dečka (bili cu cimeri) ali njihovi odnosi su se ohladili prije svega zbog ljubomore mog dečka. Sutra s tim prijateljem idemo u Budimpeštu... plesati.
Aha još i to... nekako se mi čini da moja frendica s posla (koju BTW najviše cijenim) sumnja u to da sam gay... Jučer na ručku sam se SMSao s prijateljem i pitala me s kojom se to curom dopisujem... Kad sam rekao da sa prijateljem, pogledala me je nekakvim neodređenim pogledom i rekla: "Daj se s kakvom curom počni dopisivat jer ćeš postati gay." Ali nije to jedini slučaj u kojem je imala kakav takav komentar tako da zaista mislim da žena sumnja. Ma neka sumnja... J*** mi se. :-)

- 08:08 - Komentari (13) - Isprintaj - #