< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

UPOZNAJTE SVE TOPĐIJE IZ MASLARA
DAMIR:
Nadimak: db
Rođen 3.5. 1981.
Status: radnik (kod Krune)

Image and video hosting by TinyPic

KRUNO:
Nadimak : kuruno
Rođen 28.12.1985.
Status: student povijesti

Image and video hosting by TinyPic

TOMISLAV:
Nadimak : tomy
Rođen 25.10.1988.
Status: student agronomije

Image and video hosting by TinyPic

MARKO KRNJAK:
Nadimak: bečar
Rođen u travnju 1990.
Status : Mehaničar poljoprivredne mehanizacije

Image and video hosting by TinyPic

JOSIP:
Nadimak: kusana
Rođen u ožujku 1991
Status : Mehaničar poljoprivredne mehanizacije

Image and video hosting by TinyPic

MARKO RAJN:
Nadimak : rajo
Rođen u svibnju 1991
Status : veterinar

Image and video hosting by TinyPic

STJEPAN:
Nadiimci: stevan, pinjata, štef...
Rođen 7.12.1991.
Status : elektro tehničar

Image and video hosting by TinyPic

MARKO BLAŽIC:
Nadimak : blažic
Rođen 15.4.1992.
Status: prehrambeni tehničar

Image and video hosting by TinyPic


ZVONIMIR I MARTINA :
Nadimak: mali jambi
Rođen 13.4.1993.
Status: 8 raz

Image and video hosting by TinyPic

IVAN:
Nadimak : mimi
Rođen 9.3.2005.
Status: beba

Image and video hosting by TinyPic

NOVI TOPĐIJA
JURA
Nadimak: mali od DB-a
Rođen: prije 8 godina
Status:2 razred

Image and video hosting by TinyPic

Omiljeni Blogovi
Tena
Katarrina
Safiris
Stela
Tihana
Manuela
Anja
luda maya
Sanela
Smijalica

OMILJENO JELO
Image and video hosting by TinyPic ČOKOLINO=_blank>

ČOKOLINO

Doći ću ti u snovima

Jedina,
ponoć odzvanja,
jesi li zaspala
na ruci dragoga
Znaš li, tu sam ja
provodim noć bez sna
ispod tvoga prozora
kraj tvojih uzdaha

Hajde, sklopi oči,
nestani u san,
doci ću ti u snovima
kad noć proguta dan

Doći ću ti u snovima
kad noć proguta dan,
past ću kao kaplja rose
nježno na tvoj dlan,
doći ću ti u snovima
da ti ukradem poljupce,
neka vrijeme samo leti,
još uvijek volim te...

A onda, jutro je,
tiho budiš se,
pogledaš čovjeka
što spava kraj tebe
Onda zaplačes
jer to nisam ja
koga si voljela,
prekasno jedina

Ali ne plači
čekaj do večeri
kad zvijezde na nebu zasjaju
mi ćemo se ljubiti

Doći ću ti u snovima
kada noć proguta dan
past ću kao kaplja rose
nježno na tvoj dlan

Brojač posjetitelja


Free Web Counter
Free Web Counter

MSN: azeloth001@hotmail.com

Topđije iz maslara
14.05.2008., srijeda
Isječak iz dnevničog zapisa 13052008

..............I tak sam se ja igral po laptopu do jedno 5 sati i lego spavati
a u 10 imam ispit! Kolokvij iz Kanta, trebao sam si još jednom pročitati (začuđujuće lako i brzo čitam Kanta nakon kaj sam jedamput prošel text s markerom) al neda se meni to čitati, pročital sam jedamput dok sam podcrtaval (i jedno 6-7 strana ponovo) valjda bu dosta.
Ustvari kaj more pitati tak i tak Kant govori samo o Dužnosti i imperativima,,,,,,,,,, a ovo preslagivanje laptopa je potrajalo :)
I tak navinem si budilicu u 9 h
znam već neke trikove za kako malo spavati a dobro se naspavati pa sam odlučio iskoristiti jedan :)
..........oko 9 sati čujem netko lupa na vrata (valjda susjedna) gazdarica prabaka tak zna svoju kčerku provocirati :) I to mi je normalno, tak da nisam obračal pažnju.
tu je negdje i budilica zvonila, dignem se, pogledam kroz prozor van (dolje je neka vika)i vidim iz susjednog stana se nekaj dimi. Da je to požar, al onaj pravi požar nije mi prošlo glavom isti tren tako da sam se ja lijepo u miru obukel, još sam si i hlačnjaka nešt prislagival,,,,,,
pogledam kroz prozor, to se sve jače dimi iz potkrovlja susjednog stana i shvaćam da moram na brzake izaći van.
Pogledam na vrata (svoje sobe) vidim crni dim je počeo prodirati kroz okvire vrata, tek sad kužim da moram pothitno van!!!! (ne nabrzake več HITNO)
Kaj moram uzeti? za slučaj da stan izgori koja stvar nesmije nikako stradati?
Novčanik sam automatski uzel,
1. Laptop! cjelu noć sam na njemu radil nešt, a ima toliko važnih stvari na njemu! (trpam u torbu)
2. Nickol ((((((s njom sam se dopisival većer prije pa mi je prostrujila glavom u tim važnim sekundama))))---dakle mobitel i punjać (trpam u torbu)
3. Vidim Kantove papire na stolici, ma fučkaš to, nemam vremena se zamarati s papirima
4. Knjige?!? kaj uzeti a kaj ne? nemaš vremena odabirati, ak gori neka gori bitno je da je laptop v torbi :),,,,idem na vrata van,,,,, otvorim vrata onaj crni dim lupi u mene!
Kaj sad! nemrem kroz vrata van!
Ništ preostaje mi prozor (a ima do dolje oko 3 metra plus tu je beton stepenice itd...)
Naluknem se kroz prozor a kad tamo¨!!!! MALI ZELENI (baš su tamo preko puta grabljali zelene površine dok je sve to počelo)
čovjek me spazi i vidi da imam torbu
Viče mi BACAJ TORBU! I SPUŠTAJ SE DOLJE KROZ PROZOR!!
A laptop je f torbi!
treba čovjeka uvjeriti neka pažljivo ulovi tu torbu,,,, dok sam mu ja to 2-3 puta rekao koliko mi je važno da ulovi tu torbu čovjek se orno prionuo poslu i lovio torbu!
I zatim sam ja izašel kroz prozor van i mali zeleni su me pomogli spustiti dolje (fala im) tak da nisam moral skakati.
Uskoro su došli i varogasci sa 4 vatrogasna vozila i policija i krenuli su dečki u akciju.
Malo sam još gledal kak se sve to odvija i krenul sam lagano prema faxu, a imal sam viška vremenatak da sam se sjetil onoga, Joooooj zakaj si nisam uzel kanta? sad bi si malo ponovil, a eto nema veze, uzdajem se u nadahnuće, inspiraciju i meni trenutačno neznano znanje.
to su situacije (a zna ih biti) kada sve prepuštam unutarnjem vodstvu i uzdanje u to da ču se s božjom pomoći u pravi trenutak sjetiti prave stvari.
Tak je i bilo, kolokvij mi je bil sitnica, rješil sam ga bez pol muke ,,,,,(valjda bu 4 ak ne i 5) i baš sam bil ponosan na se kako li sam se svega dosjetio!!!
Kasnije mi padne na pamet kaj ak se zapali naš stan?? INDEX!!!!!!! Ne opet (već sam ga jedamput šetajući se zagrebom idući na ispit putem izgubio.... sva sreća našel sam ga)
A dobro, nije se valjda zapalil i naš stan ipak su došli vatrogasci................
.......
......
Btw Tomislav je sve ovo propustil pošto se rano ustal i otišel na fax :)

- 17:41 - Komentari (37) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.