subota, 11.11.2006.

"Bubblin" - french version

Neznam šta mi se događa u poslijednje vrijeme, nikako da se primirim pa da stavim na blog neš normalno, pa neću ni danas! Video koji ćete danas vidjeti je remix pjesme "Bubblin" od naše najdraže grupe Blue. Remix je obavila francuska grupa Linkup - točnije rečeno, francuski boyband koji je stvoren u 3. sezoni francuske verzije showa "Popstars" iz 2003. Band se sastoji od 3 člana, a oni se zovu Matthieu, Lionel i Otis (nemojte me pitat koji je koji - ja ovo samo prevodim s wikipedie :) ) Band je ČAK i izdao jedan album koji se zvao "Notre etoile" u prijevodu "Naša zvijezda" čiji je prvi singl "Mon etoile" (Moja zvijezda) bio veliki uspjeh na francuskim ljestvicama, ali slijedeći singl je potpuno propao a tako je i završilo postojanje ove grupe. Na kraju, zaključak je,da je band Linkup proglašen najvećim fijaskom reality televizije. A šta vi mislite o ovom remixu?
p.s. neznam kak su to napravili....mislim....Blue je valjda trebao dati neko odobrenje....a nije mi jasno zašto bi to učinili kad je "Bubblin" već sama po sebi bila super pjesma, čemu je komercijalizirati sa ovim remixom da bi se vjerojatno bolje prodala u samoj Francuskoj, jer ja nikada nisam ni čula za ovaj krasan boyband (Linkup). Uživajte!

- 10:57 -

Comments (23) - Print - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Sve o preslatkom Lee Ryanu i njegovoj bivšoj grupi Blue!

Linkovi

Blog.hr
lee ryan
simon webbe
duncan james
antony costa
blue

purgerica4ever
Lara
kika
helllly

Za sve informacije, pitanja...
blueovka@net.hr


Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com - Image hosted by ImageShack.us
Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com - Image hosted by ImageShack.us



Ankete


Free Hit Counter