Designer:
Aska-Kayu:::NWE UB

Da/Ne

04/2009 (1)
11/2008 (1)
09/2008 (1)
08/2008 (1)
07/2008 (3)
05/2008 (1)
04/2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovaj blog će biti o mojim razmišljanjima o životu i drugim stvarima.
Još ću pisati o Anime-ju,igrama i drugo.

Hvala na vašim komentarima!!!!!!!!








Number of online users in last 3 minutes Number of online users in last 3 minutes

















Malo o meni i gluposti

NarutoFever.com Love Compatibility Test


NarutoFever.com Jiraiya's Peeping Hole


Click here to feed me a Rare Candy!

Get your own at PokePlushies!


Malo o meni:
Ime: Katarina
Nadimak na blogu: Lee-Kate ili jednostavno samo Lee
Rođena: 25.11.1990
Horoskopski znak: Strijelac
Mjesto: Zagreb
Best friends: Kazuya, Vrag(Maja),Tomy

Ako mi se želite javiti:

msn: lee-kateyang@hotmail.com(ali mi javite prije u komentarima da ste me dodali)

Nemojte mi stavljati lance sreće i brojalice i na msn-u mi ne šaljite to.

Ostalo.....

Moji banneri:

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



I adopted a Naruto chibi! ^.^



Ime: Naruto-chibi

Voli: Vukove,pizzu,mene

Ne voli: snakes

Vlasnica: Lee-Kate

Click here to adopt your own Naruto chibi!




utorak, 07.04.2009.

Ajmeeeeeeeee


Kako me dugo nije bilo..Evo baš sam se išla javiti Aski...Lol....E ljudi sorry stvarno...Imam pun kufer za učiti za maturu.Cijela škola me oduzela.Tak da me zato i nije bilo.
Imam sreće kaj sam se sjetila lozinke za blog,heheheheh.Nadam se da ste svi ok....E da ak me želite čuti imate tu negdje moju msn adresu tak da mi se javite,ak vam se da. Ali ak me dodajete već dajte mi se odmah predstavite sa nadimkom,jer ovak inače neću znati...Nadam se da mi opraštate što me nema tako dugo....Ali trenutačno mi je draži msn....Javite mi se koji put.....A ja ću pokušati doći tu i tamo...Neću vam se javljati za novi post...Kad vidite vidite....Lol.

Pozdrav

20:17

|2|Coment| #|