srpanj, 2009  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

Leeds, Leeds, Leeds!

Image and video hosting by TinyPic
Puno ime Leeds United Association Football Club
Nadimak The Whites, United, The Peacocks
Osnovan 1919.
Igralište Elland Road, Leeds, Velika Britanija
Kapacitet 40.204[1]
Predsjednik Ken Bates
Trener Gary McAllister
Liga League One


Moze li Leeds naredne sezone uci u Championship?
Da, naravno
Ne, jos nismo dovoljno jaki
Mozda...
  
pollcode.com free polls




Online Users


Prijatelji bloga

Blog o Newcastleu
Blog o Barci
Blog o Realu

Posjete:



Chatbox





Dresovi

DomaćiImage and video hosting by TinyPic

Gostujući
Image and video hosting by TinyPic

Početak bloga o Leedsu

Image and video hosting by TinyPic
Vjerovali ili ne još ima navijača Leedsa na ovim prostorima! Ili sam ja barem sam, ali vidjet će mo u narednih nekoliko mjeseci rada bloga. Što je zapravo cilj bloga? Cilj bloga je da se nakon 2001. godine otkriju navijači Leedsa koji su baš tada, kada je moj klub igrao četvrtfinale Lige Prvaka, to jest nekoliko godina kasnije prestali navijati za klub i nakon ispadanja u drugu, pa i treću ligu. Možda mislite da sam lud zato što navijam za Leeds, jer više takvih definitivno nema, ali s ponosom kažem da sam, Peacocks! Ako što trebate msn: marko-leeds@hotmail.com

|Komentiraj 10| Printaj| #|

<< Arhiva >>