šećer, jaja, brašno, turpija

21.06.2005., utorak

Kraj, take one.

Moj trijem, moj lipanj.
Rekao je da se život smiruje kao mlijeko u čaši, i rekao je «E, pa što?». Ne znam kako bi se to smirivao život kao mlijeko u čaši, ali gledajući u sebe, izgleda da sam i ja mliječan iznutra.

Čitao sam ono što sam zapisao. Ne bez teškoća, jer rukopis je mijenjan više puta i na jednoj jedinoj stranici, mnogi sus pasusi zapisani stojeći, u nagnutom položaju nad stolićem koji se klimao, nekada pod svijećom ili baterijskom svjetiljkom, nekada i u dvorištu, a kada bih kroz logičke i fizičke nedaće prošao do zapisanog, našao bih se pred iznenađenjima. Nisam prepoznavao vlastite stavove, mišljenja i rezoniranja.
Upoznavao sam tog čovjeka koji je izrastao unutar mojih vanjskih mjera, pokušavao se staviti u njegov položaj, ali više ne mogu. Sjećam se jasno, osjećao sam se uistinu tako, baš kako sam zapisivao. Sada, ti su osjećaji nešto sasvim strano, otac koji mi biološki pripada, ali njegova pojava nakon 35 godina izbivanja ga čini neznanim i stranim. Pretpostavljam da bih trebao razumjeti i suosjećati sam sa sobom, ali pitam se jesam li to bio ja. Jedino što mi se uistinu čini mojim, upravo je stalno preispitivanje i nikada i ni o čemu čvrst stav.

Ravi mi pravi društvo u mojim besposlenim danima, njegova komercijalno zapakiranja bhajan bajanja i sitar praćen kojekakovim europskim instrumentima mi prijaju, kao da su pisani praćenjem mojih moždanih valova, i udišem miris lipa i bagrema. Ne prođe dan da ne primijetim da je najljepša lipa moje ulice, upravo ona koja mi raste u dvorištu, zdrava, uspravna, prekrasno razgranata i mesnatih listova – besplodna, s tek ponekim cvijetom, dok se one niz ulicu rasvale i mirišu do nesvjestice.
«Ravi, što kažu ti tvoji polu - i tričetvrt - bogovi kojima si posvetio cijeli CD? Hoću li se ikada maknuti sa svog trijema?»

Nastavim li ovako, srast ću s mojom najdražom lipom, pustiti korijenje u memli dvorišta koje je i za zimskih dana u potpunom hladu. Lipa, mahovina, poneki degenerirani lišaj i ja.
«Ravi, da im kažem neku i mom slučaju, što misliš, čuješ li me, slušaš li me, Ravi?»

Ne odustaje moj Ravi, i dalje neumorno poje devama, avatarima i tko zna kakvim još bićima. Ne zanima me. Lijepo mi je. Potiče mi rast korijenja, volim što se osjećam produhovljeno jer razumijem osjećaj devocije iako ne vjerujem, iapk, da postoje bogovi ni anđeli ni vrazi.
«Ne slušaš ti mene, a baš sam želio znati jesi li ti upoznao što je to biti usamljen od samoga sebe?»

Do zadnjeg dana sam sačuvao živce, veli mi Čiča, iako znamo obojica da ih nisam nikada ni imao, samo sam uspijevao usmjeriti nervozu ka unutra, kontrolirati prštave izljeve nusproizvoda situacije da se izlijevaju unutar mene i ne čine zlo koje bi mi se vratilo. Sada, to zlo treba negdje ispustiti. Strah me urinirati, nekada mislim da bi mali vrazi mogli istjecati u kanalizaciju i u bijeli svijet. Neka ih još malo u meni, nisam ih dovoljno upoznao.
«E, a kako bi bilo da upoznamo tvoje nadređene Svemoguće s ovim mojim otpadom od nutrine?»

Pustit ću korijenje, želim to. Želim urasti u zemlju. Prvo ću pustiti one male korijenove dlačice, one koje su mikroskopski vidljive i služe za izmjenu tvari. Zatim ću urastati u tlo, nadzemni dio će služiti samo za najosnovniju komunikaciju sa okolinom i hvatanje sunca, ali kopnit će. Podzemni dio će rasti potaknut lijepim zvucima sitra i zanosnim pjevanjem. Ukopat ću se sam, još za života ću se spustiti među gliste i dušmani im – krtice. Slijepe gledaju svoja posla u svijetu bez ulica neće prelaziti na drugu stranu ulice kada me sretnu. Nijeme, neće mi postavljati glupa pitanja. Ne upoznate s pojmom pravde il' krivde, neće me pitati zašto sam to učinio.
«Ravi, sviraj mi nešto ponosno, nešto što će trajati godinama, nešto što će me ispratiti u majku zemlju.»


- 19:18 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dnevnik (fiktivni) pritvorenika. Sadrži digresije u većim količinama. Ima eksplicitnog rječnika, ima podrivanja sustava. Nesklonima skepsi ne bih preporučio čitanje, kao ni onima koji nemaju strpljenja i naviku čitanja.
Oni koji čitaju nešto se umoljavaju da pitanja koja im padaju na pamet ostavljaju u komentarima. Ovo je dosta ozbiljan "projekt" i treba mi povratna informacija o dijelovima u kojima sam zabrijao do nerazumljivosti.









Google















Linkovi

Thesaurus:
Entry Word: ledger
Function: noun
Text: Synonyms TOMBSTONE, footstone, grave marker, gravestone, headstone, monument

Dictionary:
Main Entry: led·ger
Pronunciation: 'le-j&r
Function: noun
Etymology: Middle English legger, probably from leyen, leggen to lay
1 : a book containing accounts to which debits and credits are posted from books of original entry
2 : a horizontal timber secured to the uprights of scaffolding to support the putlog