šećer, jaja, brašno, turpija

11.03.2005., petak

Mislio sam da sam znao sve o njemu. Da me netko prije nekih godinu dana pitao bi li Jurica bio sposoban učiniti meni tako nešto, najvjerojatnije bi izazvao silno čuđenje kod mene. Pojeli smo zajedno mnoge gorke zalogaje i podijelili i dobra i zla. Što je i najvažnije, zlo smo dijelili bratski i dobro nam je išla ta podjela. To su temelji za dobru ekipu i otvorene, čiste odnose pune povjerenja.
Razlog promjene je i u mojem povlačenju, a zbog povlačenja sam pripustio zamijetiti one fine fluidne promjene u tom čovjeku. A promjene su nastupile u obojici. Njegova okolina je promijenjena samim tim što u njoj više nije bilo mene, a nastrljive su se face umnožile. U jednom je trenutku sjedio sa mnom, njegova je kameleonska mimikrija ooponašala moje stavove, a onda sam ga pustio da otpluta međšu neke druge, praktičnije, ljude i oponaša njihove stavove i radi kako i oni rade.
Trupci, letve i police su postali moja okolina i univerzum, možda sam i ja zapravo samo oponašao moju okolinu i postao balvan? :D

Sada sjedim i preko stola gledam njega kako je prekriven uplašenim šarama koje nastoje poprimiti neki oblik, a ja im mijenjajući svoje unutrašnje raspoloženje i njegove vanjske manifestacije uopće u tome ne pomažem. Zbunjujem mu mimikriju dok me ona pokušava imitirati. Odmah sam to primijetio i u mislima sam mu sugerirao da odustane jer je nemoćan, ali ipak sam nastavio bivati gnjidom.
Još sam mu htio reći i da respektiram da je on jednostavno takav, da je to njegov stil i način i nemam ja ništaprotiv toga. Respektiram da je on čovjek, te kao takav i neizostavno slab, da će glumiti majmuna kada se poželi banane, oca kada se poželi ženine (alt: kada mu se prijebe), smješiti se dječici koja se vrte oko majke nabubrele od dobre laktacije, obrve će pred prometnima svijati u nevino tužni luk koji me uvijek podsjećao na McDonald's logo.
Jurice, to si ti, i tu tebi pomoći nema. Drago ti je to? Trebalo bi ti biti drago što te niti krivim niti mrzim. Unaprijed zahvaljujem što će ti biti drago uspijem li se čak tobom poslužiti na poslu izlaska iz pritvora i ovog procesa uopće. Drago će ti biti i ako to uspijem tereteći tebe, vjerujem da će biti. Nedokučivi su mi uzroci potajne animalno instinktivne sumnje u tvoju empatičnu sreću koja će biti izazvana tim mojim boljitkom.
Ovaj cinizam je mučan i meni samom, ali nastavlja se.
Kako ja to, Jurice moj, vidim, nisi ti meni zakuhao, iako si prvi s motivom. Nemaš ti muda za ulazak u takve kuhinje. Dovoljno mi se sjetiti kako si se skanjivao i premišljao kada je onog krupnog s linije 3. trebalo otjerati s posla, iako si imao svako moralno pravo i pravo, a i obavezu, otjerati običnu štetočinu na ulicu. Sjećam se toga, pa mi te je teško zamisliti kao Sv. Juraja nad savladanim zmajem.

Vidim da je sve manji razmak između onog cinizma kojega sam u stanju producirati napismeno u tišini ćelije i onoga koji sipam u lica.
- 23:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dnevnik (fiktivni) pritvorenika. Sadrži digresije u većim količinama. Ima eksplicitnog rječnika, ima podrivanja sustava. Nesklonima skepsi ne bih preporučio čitanje, kao ni onima koji nemaju strpljenja i naviku čitanja.
Oni koji čitaju nešto se umoljavaju da pitanja koja im padaju na pamet ostavljaju u komentarima. Ovo je dosta ozbiljan "projekt" i treba mi povratna informacija o dijelovima u kojima sam zabrijao do nerazumljivosti.









Google















Linkovi

Thesaurus:
Entry Word: ledger
Function: noun
Text: Synonyms TOMBSTONE, footstone, grave marker, gravestone, headstone, monument

Dictionary:
Main Entry: led·ger
Pronunciation: 'le-j&r
Function: noun
Etymology: Middle English legger, probably from leyen, leggen to lay
1 : a book containing accounts to which debits and credits are posted from books of original entry
2 : a horizontal timber secured to the uprights of scaffolding to support the putlog