šećer, jaja, brašno, turpija

13.03.2005., nedjelja

Plejada se ukazivala cijelo subotnje prijepodne. Šef je bio ovdje u dva navrata. Prva prikupljena informacija kaže da on ovdje još nekoga posjećuje i timari, nekoga njemu važnog. Jurica je pomirljiv, postao je jedan od onih koji otrpe sve šamare ako znaju da na kraju moraju nešto dobiti. Napravio sam budalu od njega, on opet dolazi s jednakom servilnošću kao i prvi puta. Manipulira, odnosno pokušava manipulirati, nevješto - ne uspijeva skriti da sam mu zapravo vrlo važan. Skriva razloge. Razlozi su negdje na relaciji njega i Zorića. Šef bi mogao posredovati ili kumovati u tim poslovima, a ne bi me čudilo niti da je ona roba odvežena na kraju u neke njegove ruke. Uvijek je bio spretan alkemičar, znao je od papira raditi viski, zašto ne bi od piljene građe raditi pravosudne labirinte?

Gubica, zadnji u prvoj rundi, nudi opet pravnu pomoć osobe koja je tu u ovim vodama, koja zna i može sve. Svaka čast Čiči, ali on ipak nije etablirani odvjetnik s višedesetljetnim iskustvom u obrani klijenata, plasira mi. Mehaničkim odgovorima sam ga odagnao, naknadno žaleći što nisam malo pokušao doznati neku pikanteriju. Mogao sam obećati novce pod uvjetom da mi otvoreno kaže tko je sve nakačen za moje sise u tom slučaju. Malo je vjerojatno da bi tu bilo nekog odgovora, a ja si nešto i razmišljam da njegova finta nije ništa drugo nego ono što su radili i njegovi raniji držitelji uglednog odvjetničkog zanata - naplati nekome samo ono što mu pripada rođenjem - njegovo pravo.
- 22:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dnevnik (fiktivni) pritvorenika. Sadrži digresije u većim količinama. Ima eksplicitnog rječnika, ima podrivanja sustava. Nesklonima skepsi ne bih preporučio čitanje, kao ni onima koji nemaju strpljenja i naviku čitanja.
Oni koji čitaju nešto se umoljavaju da pitanja koja im padaju na pamet ostavljaju u komentarima. Ovo je dosta ozbiljan "projekt" i treba mi povratna informacija o dijelovima u kojima sam zabrijao do nerazumljivosti.









Google















Linkovi

Thesaurus:
Entry Word: ledger
Function: noun
Text: Synonyms TOMBSTONE, footstone, grave marker, gravestone, headstone, monument

Dictionary:
Main Entry: led·ger
Pronunciation: 'le-j&r
Function: noun
Etymology: Middle English legger, probably from leyen, leggen to lay
1 : a book containing accounts to which debits and credits are posted from books of original entry
2 : a horizontal timber secured to the uprights of scaffolding to support the putlog