Lazanje Plemeniti Drugi

petak, 13.07.2007.

Čarobno jutro što počinje tužno

*ova priča je nastala po istinitom događaju iako je svaka slučajnost sa pravim likovima slučajna kao i Sanaderov posjet Veroni za vrijeme privatizacije Plive*

The day before:
Radni dan 06:00-22:30

This morning:
5:57 zvoni sat majkumujebem
6:05 zvoni mobitel, gasim ga i mislim si "ko ga jebe danas vozim ukucane u grad zubaru, kasnit cu"
6:09 urlik jedne vlajkinje "Ajde dizi se zakasnit ces"
6:09 odgovor "Dobro pusti me"

Kritičan period:
6:09 - 6:25
urlikanje po kući vlajkinje i razmaženog derišta sa temama koje se mogu i mirnim glasom reci riječima poput "OBLACI SE"

Unutar perioda ponavljanje nekih riječi onako kao da se dere sa jednog brežuljka Dinare na drugi:
"Ajde Lazanje diži se"
"Lazanje ajde rekao si da moras krenuti"
"Oblaci se ti derište"
.
.
.

6:26 brzi doručak koji je pripremljen sinoć i pranje zubi + oblačenje
6:45 "Idem ja po auto"

It is time to rumbleeeeee:

*povišenim tonom* "Kako se to vozis?"
"Kako bi se vozio?"
"To se po ovoj ulici voziš 50?"
"Daj me pusti na miru vidiš da me sve boli umoran sam daj me pusti"
"Pa da kad se vozis 50 a mala je ulica nije ni cudo sto si imao sudar tamo prosle godine i sto si sa motora pao tamo u 8 mjesecu prosle godine, vidim ja kak ti nis ne pazis"
"Daj me ostavi na miru vidis da nisam raspolozen, ne miješaj se... Vidiš da nisam dobro."

Gužva:
"Kako ja mrzim ovu glupu gužvu a sve natsaje samo zato jer ljudi neznaju voziti"
"Daj nemoj tako"
"Pa je ljudi su stoka sitnog zuba i debili"
"Jel moras biti kritican tako"
"Ma sta sam ja kritican kad debil nakon sto prvi krene na semaforu tek pogledom ide traziti mijenjac. Mrzim guzvu i mrzim cekati. Mrzim cekati bilosta. Čekanje ubija više od cigarete. A za čekanje su krivi NESPOSOBNI ljudi."
"Kako si tako neugodan"

Drugi rumble time:
"Skreni tu desno"
"Pa odvest cu vas gore pa cu onda vas tamo ostaviti"
"Ne ne skreni desno"
...minutu kasnije
"Sad skreni lijevo i to je tu"
"Kak da skrenem lijevo u jebeni centar grada, nemozes tu skretati di oces... Zakaj se mijesas? Da smo isli tamo di sam rekao sad bi bila tamo, joj i i koga ja slusam"

7:45 Free at last...

- 08:28 - Jesu ti dobre lazanje? (23) - Stavi na drugi tanjur - Spremi za kasnije