Jedan od onih života...

ponedjeljak, 12.09.2005.

Nakon svih ovih godina...

nakon svih ovih mjeseci... dana... mogu napokon reci da te ne volim. Vise te ne volim, osinula me ta misao kada sam te ugledala danas nakon toliko vremena. Znam da mi ne bi vjerovao kada bi ti rekla... ipak sam ti se ja oduvijek cinila kao ona koja voli zauvijek, koja ne zna ne voljeti pa makar patila i makar je lomio svaki dan, ali mili moj, eto... Kome vise da lazem... Sebi sam eto vec odavno prestala, bas Ti si me tome naucio...
Oduvijek sam zivjela u nekom svom Svijetu cije si bedeme rusio svaki puta kada bi ih digla dovoljno da osjetis kako sam sigurna, smirena i sretna medu njima. Govorio si mi da se spustim na zemlju, da nije sve bajka, da ne postoji princ i najgore od svega, da JA nisam princeza... Znam da nisam, jer princeze iz bajki nemaju masnice na rukama kao podsjetnik na jedan pokusaj bijega iz tvog grada, od Tebe... kojem sam se vec istu vecer vratila dobrovoljno, ali prekasno da ne bi ostavio svoj trag na mom tijelu. Princeze iz mojih bajki ne bude se uz prve zrake sunca sa infuzijom u ruci na nekom jadnom bolnickom krevetu trazeci samo tvoj lik kojeg nema... Nisi ostao, znam, imao si obaveze, koliko sam ti samo izgovora smislila tog jutra... Ostao je zato gorki okus noci, gorki okus tableta... "Koliko?" Ma premalo, doktorice, hvala na pitanju...
Znas, nestale su one uspomene od kojih mi se uvijek maglio pogled kad bi se sjetila tih dana i tad bi se obicno pokrenula koja suzica sto od srece sto od tuge... Ma znas mene, pateticnu... Sve ti je to dragi moj nestalo, znala sam to vec nakon jedne sekunde sto sam te vidjela pred onim istim vratima na kojima sam te prije zeljno iscekivala, i molila Boga da mi se smilis pa dodes dan ranije... Mileni, cak ti ne zamjeram, niti me boli... Jednostavno te ne volim.
I znas, pateticna sam i dalje... rekao si i sam, unistio me taj Balasevic, isprao mi mozak, ha, ha... Bolje bi bilo da sam slusala tebe, jel da? Eh, nece moci... Meni odgovara.
Eh mili, sta da ti pricam... Vuk dlaku mijenja ali cud nikada... Zato ja i dalje jesam ona ista, ona koja ne zna ne voljeti i ona koja voli zauvijek... Samo ovaj put nekog tko to zasluzuje... Ma znas, jednog princa...

Al sta da ti to kazem onako jadnom danas, pa da ti potopim sve ladice, srusim sve bedeme oko one tvoje tvrdavice u koju si me u mislima zatocio... Sta da ti kazem da vec neko vrijeme volim jednog princa kad ti niti ne vjerujes da princevi postoje...

- 20:20 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Nema tih reči koje mogu nadomestiti šibanje godina u lice, ni od najbolje priče ne može se isplesti mreža za hvatanje vremena...

    (Đ. Balašević)


    17.11.05.
    Ej, nosite... ovu pjesmu zadnji put,
    u jednu ulicu kraj rijeke
    zauvijek zabranjenu... samo za moje korake...
    Ej, kada bi... neko granu masline,
    na jedna vrata odnio
    vrata sto sam zauvijek... davno, davno zatvorio...

    Evo zaklet ću se ja pred svima,
    svim na svijetu i svime sto imam...
    Da je nikad nisam htio,
    da je nisam volio i da ne bolujem...
    pred svima se zaklinjem,
    pred svima al pred Bogom ne smijem...

    Pjesma uvijek mirise na uspomene...
    Recite joj da katkad pita za mene....

    12.09.05.
    Vem jaz sem bil platina a hotela si kič,
    jaz sem bil angel a zate hudič,
    jaz sem bil kralj celotnega sveta,
    a ti na Veneri si doma pa ne znam priti tja,
    (pa ne znam).

    Izginjajo barve izginja nebo,
    iz teme pristaja nekdo,
    v srebrnih oblekah ob spremstvu luči,
    prinašajo vest da te več ni.

    Na listu papirja je njeno slovo,
    štempl venus in notri adijo,
    kam je šel moj ponos,
    moj trud moj pogum,
    kaj je razlog da izgineš stran od tu.

    Ostaja njen vonj v okvirju obris,
    raztrgane pesmi in zvok,
    v prazni puščavi še čakam na njih,
    strah ostaja vem da jih več ne bo.

    V pesek zdaj rišem besede za njo,
    in upam v odsev na Venero,
    vse bi dal da bi izvedel zakaj in kako,
    vse bi dal da pokažem kaj lahko.

    In spet je večer,
    spet je nad mano planet,
    izgubljam vso svojo moč,
    postajam slep,
    prisluhi prividi vse se podira,
    vse se krivi a ne smem,
    pa vem, da lahko,
    in vem, da lahko..

    Saj bil sem že platina a hotela si kič,
    jaz sem bil angel a zate hudič,
    jaz sem bil kralj celotnega sveta,
    a ti na Veneri si doma pa ne znam priti tja...

  • Ja nemam nigdi nikoga... Al moja prica prosta je:
    Štogod ih manje zavoles, manje ti njih nedostaje...
    I nisam kadar svindlati... Za sobom skele paliti...
    Da silom steknem nekog kom cu faliti...


    ..........
    Ako dirnes u civutski vrt... Kletvu ces nositi ko srebrn zvoncic...
    Bices zedan kraj bunara... I siromah s puno para...
    Sve ces dijamante dati za smesni cirkoncic...
    Ko u tud vrt ude... Crn lebac mesi... U crnom plehu...
    Eh... "Ne pozeli nista tude..." Svi smrtni gresi... U tom su grehu...


    Kao mrva iz dzepa... Truni se lako... Zivot protekli...
    A rekli su mi da je lepa... Ali baš tako? To nisu rekli...


    14.09.05.
    ... Daljine nisu to, što se mom srcu činilo,
    kad je hudo mislilo, da je sasvim dovoljno...
    da ti čuje glas...
    ... Daljine nisu to, što se za dušu primilo,
    pusta su to polja nade, i barikade...
    između nas...