< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes or no :D

Opis bloga

Welcome Signs Words

Welcome Signs Words




Moje sličice:




-dok sam bila malaaa;smijeh


-ime:Monika Vlček
-nadimak:Mony,Monči,Mona Lisa....
- oči:plave
- kosa:smeđa
-visina:172 cm
-mjesto stanovanja:Ladislav
-datum i godina rođenja:24.07.1992.
-horoskopski znak:lav
naj:
-hrana:bolonjez umak i špageti
-piće:sprite,blacky,mineralna
-voće:limun,mango
-povrće:paradajz,mrkva
-film:prava ljubav
-glumac:Adam Garcia
-glumica:Caterine Zeta-Johnes
-strana grupa:Evanescene
-domaća grupa:Hladno pivo
-pjevač:ima ih.....
-pjevačica:ima i njih........


-željkica i ja:

Sličice mojih naj naj osoba:

-nata i hely:


-zrilka i peja:


-jura i dodo:


-joza,canek,kazda:


-joza i hrvić:


-šotka:



i druge ću stavit dok nabavim bolje slike....

Na mom blogu vas je od 24.05.2007. bilo:
Free Website Counter
Free Website Counter





Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




pravila života:

Svim Ovisnicima
Ja u bedu
šmrčem kredu,
a sinusi mi još donekle u redu
Inekcije mi dobro dođu
jer me ogorčenja brzo prođu

Uz tabletice PLIVA uvijek ide piva,
a uz jutarnju kavu uzmem stvar pravu-
¨mjesto da me smiri gitara
iz usta mi se dimi cigara!

Za to sve škola mi je kriva
jer su profe napast živa!!!

Kad pluća i jetra više radit neće
neću imat baš puno sreće

Mozak će mi zablokirat
i glava moja će prosvirat

Krvni ugrušci će se pojavit
Krvotok će mi cijeli smlavit
i uskoro ćete smrt moju slavit!

Umjesto da bježim u svoju sobu
uz sve to završit ću u grobu....

I tad na spomeniku želim da mi piše:
OVISNICI,NEMOJTE PROBAT NIKAD VIŠE!!!!!


I nemojte previše jest da ne bi došlo do ovoga:
Image hosting codes

Image hosting





Život je kratak
Prekrši pravila
Brzo opraštaj
Ljubi polako

Image hosted at bigoo


Voli iskreno

Image hosted at bigoo


Smij se nekontrolirano

Blog images


Ni za što se nemoj kajati,
jer kad ostariš,
bit će prekasno za sve



Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images




Free Music

Free Music



Free Music

Međunarodna ljubav je...

kad indijanac

groficu njemačkog porijekla

u japanskom hotelu,

američkom brzinom

i francuskom strašću

BOSANSKI Pojebe...Myspace layouts

Myspace layouts





sto trebam napraviti da mi blog bude bolji?
Nista.....
promijeniti dizajn....
pisati bolje teme...
staviti vise slika...
izbrisati slike....
ili izbrisati blog....
  
pollcode.com free polls



www.bigoo.ws
www.bigoo.ws

www.bigoo.ws

www.bigoo.ws

www.bigoo.ws

www.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws





Tekstovi nekih meni jako dragih pjesama:thumbupcerekyes

Kad bi bila ja

Vidim te kada prođeš,
ljubavi svojoj dođeš,
ona te skoro ne gleda.

Govoriš nježne riječi,
ona ti neće reći da li ti
stvarno pripada

A ja bih sad dala sve
da pogledaš u mene

Kad bi bila ja tvoja voljena
nikada te ne bih pustila,
a ti na gledaš
i ne osjećaš da sam ja
za tebe stvorena

Prolaze moji dani,
bez tebe prazni,sami,
prolaze,a ti ostaješ

Jedina moja tuga
tebe mi ima druga,
ima te,al ne osjeća

A ja bih sad dala sve
da pogledaš u mene

Kad bi bila ja tvoja voljena
nikada te ne bih pustila
a ti ne gledaš i ne osjećaš
da sam je za tebe stvorena.....




Ptica na tvom ramenu

Naša ljubav,slijepa ulica
nikuda nas nije dovela
Sto sam puta znala otići
uvijek sam se htjela vratiti
jer gdje si ti sunce izlazi,
gdje si ti,želim živjeti....

Ja ti nosim pozdrave
kad te svi zaborave,
kada oči otvoriš,
možda jednom primjetiš
ja bit ću tu,kad pođe sve po zlu
kao ptica ne tvom ramenu.

Da mi vratiš što si uzeo
cijeli život bi ti trebao
Nije pamet mene vodila
kad sam srce ti poklinila

Al gdje si ti sunce izlazi,
gdje si ti želim živjeti.

Ja ti nosim pozdrave
kad te svi zaborave.
kada oči otvoriš
možda jednom primjetiš
ja bit ću tu kad pođe sve po zlu
kao ptica na tvom ramenu....




subota, 26.05.2007.

:))))))

ja i moj buraz ....



| Komentiraj (6) | printaj | you |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.