c 'est la vie https://blog.dnevnik.hr/lavieenrose

srijeda, 30.01.2008.

OWYL ili kako sam se predozirala, part II

Ndaa..i mene bi zanimalo što je bilo dalje..ali dragi moji, još smo uvijek na početku wave
Dakle, njena poruka unijela je nemir, mali kaos u mom savršeno organiziranom životu, ali i čudnovate leptiriće u utrobi..mislim da sam se zaljubila. cerek
No, kako je to moguće?, pa vidjela sam je samo jednom. Zar jedan susret može biti tako koban. Fatalna privlačnost, to je to. Ili mi možda fali sexa, topline nečijeg tijela? Proteklih godina živim kao opatica, kao stroj programiran na posao i djecu. Ovo je izazov kojem neću odoljeti, i zašto na kraju potiskivati emocije, eksplodirat će kad-tad. Najbolje da joj se javim. Ali što će misliti zašto joj se javljam nakon par dana, nakon što sam ju ignorirala...hmmm... shvatit će već. Evo što sam joj napisala:
- "Oprosti, nisam smogla hrabrosti javiti se odmah. Nisam te željela ignorirati. Baš zato što me jako privlačiš, uplašila sam se svojih osjećaja. Probudila si u meni nešto što je odavno zamrlo. Protekli dani bili su mi teret, balast koji nosim na srcu a koji ti želim reći. Još osjećam tvoj pogled na sebi...ali ne znaš ništa o meni, kao ni ja o tebi..." rolleyes
U tom trenutku, kada je poruka putavala prema njoj, nisam mogla naslutiti u kojem smjeru će mi život zaokrenuti. Sjetim se često izreke, Ja sam gospodar svoje duše, Ti upravljaš mojom sudbinom...
Prolazili su sati odkako sam poslala poruku, ali odgovora nije bilo. Pokušavala sam se skoncentrirati na posao, kojeg je uvijek bilo previše...S vremena na vrijeme pogledavala sam na mobitel...kako dan može trajati dugo kad se nešto ili nekoga očekuje..a ja sam u trenutku pomislila da čekam godotta..puknucu
Tek navečer stigao je njen odgovor.
- "Od sudbine se ne bježi. Šta je loše u tome, zar imaš predrasuda? I dalje mislim na tebe i želim da se nađemo. Kiss".. yes kratko i jasno..uvijek je bila korak ispred mene.
Od tada razmjenjivale smo destine poruka svakodnevno. Kroz njih smo se upoznavale, pa sam tako i saznala da je bila u braku, vrlo kratko vrijeme. Poslije toga nekoliko kratkih homo avantura. Nisam željela samo avanturu, željela sam puno više, baš kao i ona.
Prošlo je desetak dana i karte su se nekako posložile da sam morala poslom u Dalmaciju. Divno, petak obavljam posao, vikend je pred nama. Spojit ću ugodno s korisnim. sretan
Do petka se činila vječnost, al eto došao je i prošao kao i sve ostalo što prolazi. Bio je divan dan za putavanje. Krenula sam rano. Dan se tek budio. Putem sam promatrala izlazak sunca i razmišljala o njoj. Hvatala me lagana nervoza. Nisam znala kako ću se ponašati. Bože, pomislim, pa ja kao da imam šesnaest godina...A onda se sjetim Njega, moje prve ljubavi..kako smo se upoznali i koliko sam bila ludo zaljubljena da sam s dvadeset franaka u džepu otišla za njim u Paris..ahh..to je bilo davno, jako davno...i pitam se, gdje li je sad..u stvari često se pitam, a ponekad i sanjam da se srećemo negdje na raskrižju života..ali to sada nije važno. I druge sam poslije njega voljela, ali nikad više istim intenzitetom. Uvijek je drukčije, nikad isto... Na pomolu je nešto novo, susret samo ili možda avantura rolleyes...ili možda ljubav nikad ne proživljena do kraja...kiss ...Kad čovjek jednom nauči voljeti, za njega na svijetu ne postoji ništa što bi želio ubiti...
Nakon obavljena posla uputila sam se prema njenom stanu gdje me čekala sa večerom..Pretpostavljala sam da ima jednaku dozu nervoze i da se osjeća ni manje ni više jednako zbunjeno kao što sam i sama. U tim trenutcima vrtile su mi se riječi iz jednog filma Dinner is served, and I am for the desert..nut
...
To be continued...yes

30.01.2008. u 19:32 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

La Vie En Rose
Copyright Love joy © 2008
All rights reserved

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

boomp3.com

Favorites:
LOTOS
Talija
poezija duše
portret ljeta
teska strana ljubavi
pipi duga
smisaozivota42
MARTONUS
uranova pikula



Online Users





Hit Counter



NCAA Tickets








O Jednoj Mladosti

Jedna mladost, jedan svijet nade
Raste tiho u srcu tvom
Drugi za te ovaj svijet grade
S malo prave istine u tom
Pricaju ti price te
I svaka ima svoj sretan kraj
Al' presucuju da taj svijet krade
Bas tvog sunca sjaj
Jedna mladost, jedan san srece
Al' do nje jos dalek, dug put
I dok srce na svoj put krece
U taj svijet ocvao i zut
Odjednom ces shvatit sve
Kako nigdje nema plamena tvog
Poput mrtve rijeke svijet tece
Bez cilja svog
Tko zna, mozda na me ceka neki drugi svijet
Tko zna, i u mraku kadkad nikne divan cvijet
mozda, tko zna, jedna od sretnih
Jedna od tisucu bit cu bas ja
Tko da zna


Karlo Metikoš






Postoje četiri pitanja o životu:
1. Što je sveto?
2. Od čega je duh sastavljen?
3. Za što vrijedi živjeti?
4. Zašto vrijedi umrijeti?
Odgovor je uvijek isti: samo ljubav.



"Posrnut ćete, ali nećete pasti; a ako se i desi - izuzetan slučaj - baš i sam pad, nećete se povrijediti nego ćete, čim se pridignete, produžiti mirno i bodro svoj put. Različiti ste od svega oko sebe, sve vam prijeti i sve vas ugrožava, ali vam se ne može ništa zlo i nepopravljivo dogoditi, jer u vama, od začetka vašeg, živi skrivena i neuništiva iskra životne radosti koja je moćnija od svega što vas okružuje. Samo ćete cijelog vijeka, sve do posljednjeg daha, patiti zbog svog neprirodnog položaja u svijetu u koji ste bačeni. Tako se može reći da vam je, kroz sve mijene i obrate dugog života, dvoje zajamčeno i osigurano: duga patnja i sigurna pobjeda."

Ivo Andrić «Znakovi pored puta»





Stablo koje se nikad nije moralo boriti
Za sunce, nebo, zrak i svjetlo,
Nego je stajalo na otvorenom, izloženo kiši
I uvijek dobivalo potrebnu vodu,
Nikada ne postaje kraljem šume
Nego živi i umire kržljavo...
Dobro drvo ne nastaje s lakoćom,
Što je snažniji vjetar, to je snažnije drveće
.
Veronika Franco

Photobucket



Svojih osjećaja ne smijem se bojati,
jer oni vode mom srcu,
svemu onom što mi je važno i drago
.

Photobucket



Otkako te ne volim

Vraca li se okus
Kao poslije bolesti
Strah me kad se sjetim
Kuda me to moglo odvesti
Osmijeh mi se vraca
Neces me prepoznati
Kao na slobodi opet ucim jesti hodati

Otkako te ne volim
Opet nocu kisilo je
Izgubljeni zvuci boje
Ni sa kim in ne dijelim
Otkako te ne volim
Netko mi iz vlaka masa
Prazno mi je ali lakse
Otkako te ne zelim

Pitao sam ljude
Kolko ce to trajati
Moze li se umrijeti
Hocu li se poslije kajati
Gnjavio sam ljude
Pravio sam paniku
Prejako je svjetlo
Samo da se oci na nju naviknu

Otkako te ne volim
Opet nocu kisilo je
Izgubljeni zvuci boje
Ni sa kim in ne dijelim
Otkako te ne volim
Netko mi iz vlaka masa
Prazno mi je ali lakse
Otkako te ne zelim
Otkako te ne volim

Arsen Dedic




Strašno je voljeti te

Strašno je voljeti te na mjestu tako krhkom
kao sto je svijet.
Mučno je voljeti te u tom kraju
punom ne savršenstva
Gdje nas sve lomi i ušutkuje
Gdje nas sve vara i rastavlja
.

Sofia Del Melo Brainer Anderson





Srcu koje volim

Dodirni me,
Bilo gdje i bilo kad.
Dodirni me samo,
I bilo što mi tada,
U trenutku istine uradi.
Ništa mi ne uskrati.

Pogriješiti sigurno nećeš,
Jer sam ti spremna, za uzvrat,
Čitavu sebe zauvijek dati.

Ako mi dodirneš srcem srce,
Molim te, cijelu me onda pozlati
.

Dahlia


Photobucket