lavičino kraljevstvo

subota, 28.06.2008.

Nervoza

Jučer sam napredovala na poslu.Od novih desetak radnika ja sam jedina jučer ,prije isteka starog,potpisala ugovor na puno radno vrijeme.Ponosna sam na sebe i neću bit skromna,ja svoj posao volim radit i znam.Ali znate da uvijek postoji neki ALI.Odlazim radit na deset dana u drugi grad.U poslijednih trinaest godina možda je prošlo desetak dana sveukupno da nisam vidjela svog muža.Moje dijete od pet i pol godina nikada u svom životu nije spavalo bez mame.
Ne mogu vam opisat kako se osijećam.S jedne strane sam sretna i prva pomisao mi je bila "super".Prvo što sam napravila otišla sam u knjižnicu i posudila knjige.Ja ću tamo ipak imat slobodnog vremena a knjigu nisam pročitala već jako dugo.A sa druge strane imam knedlu u grlu,ne jedem ništa,plače mi se.Ja nikada nisam bila sama.
Svijesna sam ja da je to samo deset dana ali........
Kad će ta nedjelja da odem i da to što prije prođe.nocry

28.06.2008. u 08:45 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

iz lavljeg kraljevstva......

Linkovi

suncokretic

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr