lavičino kraljevstvo

srijeda, 18.06.2008.

Eto da ne ispadnem lijena i da nebudu sami komentari evo me.Ja sam jedna lavica od trideset i nešto sitno godina.Supruga sam i majka.Nakon više od deset godina patnje na starom poslu dobila sam novi na kojem sam zaisa sretna i zadovoljna.Zabrinjava me jedino to što nisam sigurna dali sam toliko sretna jer više ne radim sa svojim mužem i provodim sa njim 24 sata dnevno ili je za to doista zaslužan moj novi posao.Nemojte me krivo razumit ja svog muža volim najviše na svijetu,mi se slažemo ne svađamo ali provodili smo previše vremena zajedno.Sve što se događalo meni događalo se i njemu u biti više nismo imali o čemu pričat.Sad se to sve promijenilo.
Zahvaljujem se svima vama na podršci da se ohrabrim i nešto napišem.Htjela sam ja i prije ali mi srce nije dalo.Ne pijem,ne pušim,ne kockam ,nisam nevjerna pa ako mi ovo što sam sad počela radit postane ovisnost svi ste mi svjedoci da me je kuma navukla na to.....mahmah

18.06.2008. u 11:39 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

iz lavljeg kraljevstva......

Linkovi

suncokretic

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr