The resurrection

25 ožujak 2007

Noć sa subote na nedjelju..
Ja sama doma, tj. ne sasvim..
Ja i blog...
Blog i ja..
Idealno vrijeme za pisanje posta!
!haha!

Jedva sam čekala da jedan dan provedem kući, sama samcata, bez dečka.. haha, šta će mi dečko? :D Tko je taj uopće? Jel se mi znamo? Ne, ozbiljno pitam!
Tko bi rekao.
Inače, deset dana nisam stigla prismrdit blogu od posla. Radim od jutra do popodneva, nađem se s nekim poslije na cugi, najčešće sa Ančicom, dođem kući i strovalim se u krevet. I sutra opet sve ispočetka :D
U srijedu mi padne koncentracija, četvrtak mi je najduži dan. Petkom se pak molim da me ne pozovu u ured i u subotu.

Zato večeras guštaaaamm ovdje na mom blogu :)))
Ooo, itekako! U pozadini Sv. Telka a mjuza pegla- fala onom gore što imam gluhe susjede. Trebala sam se čuti sa onim frendom heartbreakerom, ali neeee mogu mrdat. Čitav sam dan lješkarila, rastezala se po krevetu, punila baterije...haha.. kako bi službeno rekla "sabirala sam se". Ma da ste me samo vidjeli!

Tulum van grada prošli vikend: i što je najbolje.. nisam dobila od doktorice nikakve antibiotike jer su mi nalazi bili u super stanju, sva sreća!
I zato je bilo: vine is fine, but whisky is fast :D
Šala, nisam pila viski... ne volim to.. ne mogu se zamisliti da dođem do šanka i naručim viski, hehe, a i ako ga ikad naručim, svečano obećajem da će to biti s cigarom u ustima i ovako:

Hey you nice boy, gimme a Scotch! :D

Hehe..!

Između ostalog, prije dva dana doživjela sam pravu, pravcatu, valjda najgoru moguću noćnu moru do sada! Neki je pas trčkarao po mom dnevnom boravku. Htjela sam ga zaustaviti i krenem mu nešto reći ali nisam mogla govoriti. Usta su mi kao bila sljepljena i nisam ih mogla otvoriti, a onda sam od straha htjela vrisnuti pa sam skužila da su mi usta zašivena :/
Uhvatio me napadaj panike u snu, počela sam se gušiti od tog što nisam mogla otvoriti usta i u jednom sam trenu postala svjesna da je to jebeni san i natjerala se da se probudim i odahnula ko velika bang

Samo da se upitam: čemu to gušenje?

Post završavam imaginarno-glazbeno jer nažalost nema toga na blog radiju, ali si ju vi skinite ako vam se da i poslušajte Madonnu, stvar He´s a man sa albuma I´m breathless koji je zapravo soundtrack za film Dick Tracy. Madonni je dobro stajao taj izgled. Čini mi se da joj je i glas bio ljepši onda, ako ne ljepši, bio je svakako drugačiji ...uh.. 17 godina je prošlo kad si zbrojim....da, bio je mlađi i više sexy definitvno :)) Jako dugo nisam čula te stvari pa sam se danas sjetila potražiti to na svemogućem internetu!

Image Hosted by ImageShack.us



All work and no play,
Makes Dick a dull dull boy, career gets in the way.
Square jaw, ooo, such a handsome face,
Why do you have to save the human race?

All boss and no brains,
Bullies and thugs, they take up all your time in vain.
Can't let go, someone cries and you hear the call,
Who's gonna catch you, don't good guys ever fall?

You're a man with a gun in your hand,
Waging a war between good and evil can be a bore.
If you don't take time, it's not nice,
So here's my advice:
Take your love on the run,
Oh God, let me be the one.
A man with a gun!



<< Arhiva >>