Image Hosted by ImageShack.us

MINULE GODINE - POGLED U NEBO - Blog.hr

POGLED U NEBO

utorak, 13.06.2006.

MINULE GODINE

Image Hosted by ImageShack.us



Zaton slavim, sto je kod Kimthana!
Jer, kad mjesec zasja, nema lijepše.

Na komungu, sa drskom od nefrita,
Tu sviram melodije minulih godina.

Zaboravljeni su danas ti divni napjevi,
I samo ja, lijepote nalazim u njima.





13.06.2006. u 00:55 • 23 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Pogled u nebo!

Korejska poezija

Image Hosted by ImageShack.us

Na vrhu brijega
stojim sama sa
golim macem u
ruci.

Listcu s drva -
Korejo moja !
Stisnuta
između dviju
plemena.

Kada! o kada!
cemo mi ikada
rasprsiti
prasninu, sa
sjevera i juga.



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr





ReqUestCenTraL



Citam:

Lady
Lokalpatriot
Estera
Darla
Angeo
Lorraine
Sanja
23tigar
Luna
Soulful
Petroni
Vedjak
Spuky
M.Misko
Prodana dusa
desertrose



Ako me upitas,sto li cu
postati, poslije smrti!

Odgovorit cu ti:Na vrh
planine Pinlaja, postat
cu zeleni bor.

Pa kad svu zemlju
prekrije snijeg, Jedina ja
cu se zazeljeneti.



Image Hosted by ImageShack.us



Prosle je noci padao
snijeg, puhao vjetar
i sipilo to inje.

I cvrsta borova stabla
oborena sva nice.

A što tek da kazem o
cvijecu, koje nece vise
nikad procvasti.


Image Hosted by ImageShack.us



Imam malo prijatelja:
Borove, stijenu, potoke,

A kad izađe mjesec, tada
sam sretna dvostruko.

I vjerujte, ne treba mi
nikakvih druguh prijatelja.


Image Hosted by ImageShack.us


Boja je oblaka, kazu mi,
prekrasna, ali kadkada je i
ona crna.

Cist je glas vjetra, govore
ali i on ponekad utihne.

I, cini se da je ipak biserna
najljepsa voda, jer ona
tece i nikad se ne zaustavi.


Image Hosted by ImageShack.us