Image Hosted by ImageShack.us

SAMA - POGLED U NEBO - Blog.hr

POGLED U NEBO

četvrtak, 08.06.2006.

SAMA

Image Hosted by ImageShack.us



Zaton slavim, sto je kod
Phunama! Jer nigdje nema
lijepše jeseni.

Pokriven injem, crveni klen
se rumeni, a stijene se
poput brokata prelijevaju.

Tada sjedim, sama na litici,
Zaboravivsi, da je prosao,
trenutak moga povratka.



08.06.2006. u 23:11 • 15 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Pogled u nebo!

Korejska poezija

Image Hosted by ImageShack.us

Na vrhu brijega
stojim sama sa
golim macem u
ruci.

Listcu s drva -
Korejo moja !
Stisnuta
između dviju
plemena.

Kada! o kada!
cemo mi ikada
rasprsiti
prasninu, sa
sjevera i juga.



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr





ReqUestCenTraL



Citam:

Lady
Lokalpatriot
Estera
Darla
Angeo
Lorraine
Sanja
23tigar
Luna
Soulful
Petroni
Vedjak
Spuky
M.Misko
Prodana dusa
desertrose



Ako me upitas,sto li cu
postati, poslije smrti!

Odgovorit cu ti:Na vrh
planine Pinlaja, postat
cu zeleni bor.

Pa kad svu zemlju
prekrije snijeg, Jedina ja
cu se zazeljeneti.



Image Hosted by ImageShack.us



Prosle je noci padao
snijeg, puhao vjetar
i sipilo to inje.

I cvrsta borova stabla
oborena sva nice.

A što tek da kazem o
cvijecu, koje nece vise
nikad procvasti.


Image Hosted by ImageShack.us



Imam malo prijatelja:
Borove, stijenu, potoke,

A kad izađe mjesec, tada
sam sretna dvostruko.

I vjerujte, ne treba mi
nikakvih druguh prijatelja.


Image Hosted by ImageShack.us


Boja je oblaka, kazu mi,
prekrasna, ali kadkada je i
ona crna.

Cist je glas vjetra, govore
ali i on ponekad utihne.

I, cini se da je ipak biserna
najljepsa voda, jer ona
tece i nikad se ne zaustavi.


Image Hosted by ImageShack.us