lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off By: Lara dizajn

RuLeS

01. Više ne primam narudžbe
02. Ako želite neki od avatara kažite mi preko maila pa ću vam ga poslat
03. Ako želite kod svog bannera javite mi mailom pa ću vam poslat
04. Ako mi želite išta poslat ili reć moj mail je animals_lara@yahoo.com
05. Preko maila mi možete poslat prijedlog i ja ću u boxu napisat da je to vaš prijedlog
06. Ako ste retardirani nemojte se iskaljivat na meni
07. Drugi blogovi nemoju veze s mojim dizajnima
08. Ako ukradete moj dizajn prijavit ću vas administratoru i ako mi se ne ispričate (okrutna sam i bjesna na kradljivce) iskopirat ću cijeli vaš blog yes

Bilo bi poželjno da stavite moj banner na blog....









DiZaJnICHi

Dva boxa




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Arwen...Inače Liv Tyler, moja najdraža glumica...(dva boxa)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Cats(Dva boxa)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Dizajn na labradora

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Shakira s dva boxa

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Peseki s dva boxa

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Psić na snijegu

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Psi na livadi

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Beyonce

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Fairy 2 dizajn

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Brit

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Lindsay Lohan

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Eva Longoria

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Ciara

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Psić na livadi

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Medvjedić


Jedan box





Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Konj na plaži

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Rihanna

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Britney Spears

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Božični dizajn na psa

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Shakira illegal

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Labradori( dizajne radim samo mjesec dana tako da se nemojte polet smijat kada kažem da mi je ovo najbolji dizajn u karijeri... Ako volite labradore ja vam ga preporučam zato jer je doslovno sjajan... Barem meni....)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Vuk.. Ovo je također jedan od boljih dizajna...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Mary-Kate and Ashley Olsen-Olsen twins dizajn

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Slatke mace

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
PaS U JAkNi

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Shakira-Reebok

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Ice age dizajn

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Madagaskar!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
The dog dizajn

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Konj na plaži

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Fairy...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Pisć s zvjezdicom

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bijeli psići

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Plaža

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Mickey

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Psić s mašnicom...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Shakira 4ever dizajn

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Hilary Duff

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Avril s kravatom...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Shakira tour

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Fergie

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Sailor moon - nemojte mislit da sam luda, ali sam zaljubljena u tu setiju...


Avatari...

Ako mi netko ukrade avatar bit će prijavljen blog administratoru... I to jako dobro zna sidneyworld345.blog.hr zbog toga što mi je ukrala dizajn i dobila je zabarano pisanja postova, boxa i svega toga, a na kraju mi je uzela i avatar koj sam joj napravila i izbrisali su joj blog... Moja upozorenja nisu prazna... I da kada se to desi počet ču stavljat svoj link na avatar...

The dog...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Shakira
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Animals love
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Christina
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Crno-bjeli cvijet
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Cvijeće
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Hasy & vuk
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ice age
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Tigar & maca
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Mačka, pas & konj
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Samojed
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Šapice
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Shakira illegal
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Shakira pleše
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Shakira tour
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Srca
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Sunce
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

I ja uoplaudam slike na photobucketu (to možete vidjeti i na dizajnima) tako da mi niko nebi došao pričat kako kradem s photobucketa zato jer ću mu napravit avatar da je največa kretenčina na svijetu...

petak, 29.06.2007.

Nikad slobodnog vremena...

Evo hi još.... Ali pošto sam danas jako darovita odlučila sam svakome napravit avatar, ali ne mora ga uzeti neču se ljutit (neču se ja inače ljutit)....

BERNARDINKA...

Banner:




I poklon avatar:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Animals world 4ever
Za Animals world 4ever
Dizajn:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Leopard s dva boxa
Poklon avatar:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Cool cura 100%
Banner:




I poklon avatar:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket...

Ok... Svi koji mi pošalji narudžbu najprije ćete je dobiri sljedeče subote... Kiss!

| Ako mi imate išta za reć javite mi se na animals_lara@yahoo.com |

Nova narudžba...

Ijako ne volim pussycat dolls ovaj mi je dizajn genijalno ispao... U trebala sam napravit dizajn s lijeve strane, a ja sam rekla da sve gledam iz perspektive kompjutera... Nažalost već sam napravila dizajn s desne strane (Iz persp. kompjutera), ali ja se nadam da to nije problem... I cura koja mi je naručila onaj dizajn na Wentvortha Millera... Ja sam otišla na onaj blog, ali adresa nije točna pa ne mogu napravit narudžbu...

Za Saru...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Carmit iz Pussycat Dolls...

Dodatak:

Narudžba za Bernardinku..
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Vuk...

I što se tiče pitanja kojeg sam dobila od Jess Mastriani: Banneri se rade teško, ali dizajni teže...

kiSS!

| Ako mi imate išta za reć javite mi se na animals_lara@yahoo.com |

četvrtak, 28.06.2007.

Nove narudžbe...

Ljudi danas sam koj stroj što se tiče narudžba... Ijkao me ne slušate ja vam radim narudžbe... Nego evo ih...

Avril
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Glumice i pjevačice za Poznati 12
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Psići s dva boxa za Tajne pasa
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Samojedi za Pets and animals
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Whiskas za Whiskas cats ( s dva boxa)
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Po meni su svi dizajni super...

Lucy55-napravim ti dizajn, ali u subotu idem na more i tamo sam sedam dana... Tako da ak ti ga ne napravim danas ili sutra nemoj se začudit ako ti bude gotov za sedam dana... Sorry, ali eto... I to vrijedi za sve ostale koji žele dizajne... I imam jednu novost... Radim animirane bannere PO NARUDŽBI... Imam novi banner... Kiss!

Dodatak:

Banner za Pets and animals:






Čim mi netko makne moj link s bannera počet ću ga stavljat u sliku...

Btw:Whiskas cats ja sam sada bila na tvom blogu i s dizajnem je sve ok.... Kiss!

| Ako mi imate išta za reć javite mi se na animals_lara@yahoo.com |

utorak, 26.06.2007.

Nove narudžbe...

Evo prvih narudžba od kako sam ih prestala primat....

Za Mala slatkica 4
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Narudžba na maltezere

Za Anju-Anja malo si mi čudnu sliku poslala tako da dizajn nije baš savršen...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Angel...

Kiss!

| Ako mi imate išta za reć javite mi se na animals_lara@yahoo.com |

ponedjeljak, 25.06.2007.

Ponovno primam narudžbe...

Ovo vam je zadnja prilika... Čitajte je...e boxeve... Ste dosadni... Pa znate li vi uopče čitat... Ovo vam je zadnja prilika jeli to jasno... Ja vam pravila neču ponavljat.....

| Ako mi imate išta za reć javite mi se na animals_lara@yahoo.com |

ponedjeljak, 18.06.2007.

Više ne primam narudžbe... Zašto?

Zato što niste poštovali moja pravila... Ja sam rekla a ču vam dat još jednu priliku, ali neču vam dati još jednu.. Možda poslije počnem primat narudžbe, ali ništa nije sigurno... A drugu priliku je uopropastila narudžbe za dizajn: crna pozadina (ne radim takve dizajne) s nekom krvlju i s nekim znojem (ne radim takve dizajne) napisano preko komentara (pročitajte prethodni post)... Ni sliku dobila nisam... Žao mi je ljudi.. Javim vam ako ponovno počnem primat... Kiss!

| Ako mi imate išta za reć javite mi se na animals_lara@yahoo.com |

subota, 16.06.2007.

Nova narudžba

Evo nove narudžbe za Kraljicu mačaka ako se ne varam... Nego promjenila je adresu pa nemogu stavit link...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Maltezer ponovno

Za little pussycat: briga me što ti se moji dizajni ne sviđaju... Ne moraš doazit na moj blog.. A ja znam zašto joj se dizajni ne sviđaju... Zato jer je prepoznala sebe u jednom od pravila pa se sada malo ljuti i tako to...

I imam vidim puno, puno narudžba, ali mi ne šalju slike... Slike mi morate slati na little_dizajnerica@yahoo.com.... Nemojte vi meni uopče u komentarima... Ja ne primam narudžbe bez slike... Ako vidim takav komentar više ne primam narudžbe...

Kiss!

| Ako mi imate išta za reć javite mi se na animals_lara@yahoo.com |

četvrtak, 14.06.2007.

Nove narudžbe...

Jedan vedar dizajn za ***Marke
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

I dizajn na West life za Blog blabla
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket...

I prošla narudžba je bila za kraljicu mačaka, ali mi se čini da je ona promjenila dizajn i stavila dizajn na psiča s dva boxa (možete ga skinuti)... Kiss!

| Ako mi imate išta za reć javite mi se na animals_lara@yahoo.com |

srijeda, 06.06.2007.

Prva narudžba

Evo ljudi! Prva narudžba... Mislila sam da ću duže čekat...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Maltezer

Pozdravljam vas sve, a posebno Shaki01... I da meni otvara naš blog... Nebih znala zašto tebi neče... Bye

Nadam se da će biti još narudžba...

| Ako mi imate išta za reć javite mi se na animals_lara@yahoo.com |

nedjelja, 03.06.2007.

Kako, zbog čega, gdje, narudžbe i ostalo...

Evo ovako ja sam Lara i radim dizajne po narudžbi, ali inače ja sma imala jedan super blog s dizajnima, ali sam motala nešto s adresom i sada je sve propalo... Te stare dizajne možete ići pogledati ovdje, ali ipak vratimo se mi novijem... Ako ste upoznati s starim blogom onda znate da mi dizajne šaljite na little_dizajnerica@yahoo.com i ostalo vam piše u boxevima.... Ako želite dizajn morate pročitati boxeve i baš sva pravila poštovati jer ako je u mailu izostavljeno nešto ne radim dizajn... Znam radit dizajne s dva boxa i s jednim na bilo kojoj strani... Ako kažete da želite box s ljeve strane ja to gledam iz perspektive kompjutera...... Sve dizajne koje radim nesmijete prerađivati, micati im link ili nešto drugo... Jedino što smijete mjenjati a to su riječi za komentare, printanje i refresh!!!!... Dizajni koje radim ja su u boxevima, a narudžbe u postevima. Narudžbe šaljem mailom i nedajem narudžbe... To je to..

| Ako mi imate išta za reć javite mi se na animals_lara@yahoo.com |