Lara Croft-Tomb Raider

06.07.2006., četvrtak

Lara

Jedna slika Lare Croft:
Image and video hosting by TinyPic

Nezaboravna pustolovina III

Nisam mogla vjerovati.Našli su ih,tako brzo.''Bryce,ne mogu vjerovati.Pa gdje su?''-zanimalo me sve,baš sve.''Moraš ovo vidjeti.''Povukao me za ruku i odveo u radnu sobu.Nisam znala što smijera,kako ih je pronašao.Ništa nisam znala.Pokraj računala stajao je Hillary.I on je imao s tim nekakve veze.''Lara,oni su u Egiptu.''-rekao je Bryce.''U Egiptu?''-stajala sam kao kip pokraj njega.Ponovno mi ništa nije bilo jasno.Ovako je izgledao naš razgovor.
''Kako su dospjeli u Egipat?''
''Ne znam,ali moramo ih brzo naći.''
''Zašto?Mislim,znam da ih trebamo naći...''-prekinuo me.
''Jer će ih ubiti!''-odgovorio je,iako mu je bilo teško,morao mi je to reći.''Ako u roku od 24 sata ne dođeš u Egipat,sve će ih ubiti''.Hillary je samo stajao i slušao naš razgovor.Dugo vremena nisam saznala kako ih je Bryce pronašao.No onda sam se sjetila da je svaki član agencije imao čip ugrađen pod kožu.Pomoću njega ih je pronašao.''Ne mogu vjerovati na što su sve spali.Misle da mogu zavladati svijetom.Ali ne mogu,jer tako Bryce?''-stajao je pored mene i šutio.''Lara,oni imaju najjače nuklearno oružje.Njihovih saveznika ima sve više svake minute.Ti ih ne možeš sve sama pobiti,a nitko ne smije za to saznati.Spremaju se za ubojstvo najmoćnijeg čovjeka Engleske.Tvog oca.''Kada sam čula da će ubiti mog oca,izjurila sam iz radne sobe.Ušla sam u svoju sobu i presvukla sam se.Bryce je dotrčao za mnom.''Lara,što to radiš?''-upitao me.''Sve ću ih pobiti,nitko neće ostati živ.Mog oca neće dirati.''Nazvala sam Sarah,svoju najbolju prijateljicu.Sve sam joj ispričala na telefon.Nije mogla vjerovati.Dogovorile smo se.''Sarah,ti ćeš s Bryceom i ekipom spasiti prijatelje iz agencije,a ja ću ići sama po oca i zaštititi ga.Može?''Bila je neizmjerno sretna jer će ići sa Bryceom.On joj je bio jedina ljubav u životu.''Može.''-odgovorila je i otišla se pakirati.Na put nisam ponjela puno stvari,samo ono što mi je stvarno bilo potrebno.Tada je netko pokucao na ulazna vrata.''Hillary!Otvori vrata.''-izderala sam se i nastavila se pakirati.''Lara!!''-zvao me Hillary.Valjda je netko za mene.Spustila sam se niz stepenice.''Za tebe je.''-rekao mi je Hillary.Predamnom je stajala jedna gospođica.Nisam ju poznavala.''Ja sam Ivy.I nosim loše vijesti.''-odgovorila je.''Molim?Kakve loše vijesti?''-ništa mi nije bilo jasno.''Oteli su tvog oca i Mary.Oni.Warrowi.Za njega traže 10 milijuna $.''-rekla je i ušla u moju kuću.''Kako...što...ništa ne razumijem....''-grozno mi je bilo.Nisam znala trebam li joj vjerovati.''Ja sam sestra od Mary.''-rekla mi je,ali ja opet nisam ništa razumjela.''Tko je Mary?''Stajala je malo ukočeno pa mi odgovorila:''Pa ona je žena od tvog oca.Kako to ne znaš?''Sada nisam znala bi li otišla ga spasiti.Bilo mi je svejedno.No ipak mi je otac.Ali nije li grozno ostaviti moju majku i oženiti se za tri puta mlađu ženu?Tek kad mi je Ivy rekla tko je Mary,sjetila sam se da ona ima samo 21 godinu.I sigurno se oženila zbog novaca.Ipak je moj otac bio najbogatiji u Engleskoj.''Ivy,hoćeš ići samnom da spasimo mog oca?''-upitala sam ju jer sam htjela da ide samnom po svoju sestru.''Može.I onako nemam baš ništa za raditi.''-rekla je i ušla u auto.Odvezla se kući da se spakira.Bryce i Sarah su otišli spasiti agenciju,a ja i Ivy smo otišle po mog oca i njezinu sestru.


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!