AQUARIJINA SARMA BEZ MESA


Ovaj post sam pripremila za novogodišnji tulum na blogu Novogodišnje ludilo Budući da me je dvaput izbacilo iz blog editora na naslovnicu bez traga da sam tamo nešto radila, objavljujem ga ovdje, a pokušat ću se javiti još jednim postom prije ponoći. Ako ne uspije, vrijede čestitke iz ovoga posta svim dragim ljudima s kojima sam se upoznala putem zajedničkog boravka na blogu! kiss

Ovogodišnja varijanta – dok ovo pišem, krčka se u loncu. njami

Photobucket - Video and Image Hosting

Dragi mesoljupci, ovaj recept nikako ne bi trebao smetati onima koji vole meso :) kuham ja i mesnu, ali je moj muž ove godine poželio upravo ovakvu, u čemu mu se i ja s veseljem i apetitom pridružujem! njami Žao mi je što moji mali veliki dečki ne vole nikakvu sarmu, no i to će se možda s vremenom promijeniti greedy

Sarme uglavnom radim po nahođenju, kako mi dođe. Ako je s mesom, najčešće uzimam samo junetinu, svinjetina mi nema dobar miris. Da zbog toga ne bi bila preposna, dodam malo špeka i, ako imam, komadić suhog mesa ili neke dimljene kobasice. No listovi kiselog zelja mogu se puniti mnogim sastojcima. Jednom sam umjesto mesa uzela pahuljice raznih žitarica i rižu, no ta je sarma drugoga dana popila sav sok i bila užasno tvrda i neukusna. Probala sam negdje i sarmu s komadićima sira, no ta mi se nije osobito svidjela.

Da ne duljim – što se krije zamotano u prijatno kisele listove zelja iliti kupusa: 1 šalica (cca 2 dl) azuki graha koji sam još jučer namočila, a vjerojatno može i neki drugi sitan grah, meni se ovaj okusom odlično uklapa u sarmu i teško ga je raskuhati, a stvara manje probavnih smetnji nego druge vrste. Nepuna šalica riže. Mješavina pečenog i dimljenog tofua i dimljenog seitana (možda zvuči grozno nekome tko ne zna, no ja sam sve to kupila u obližnjoj samoposluzi, sve od Sojalabosa, iako mi njihov tofu nije osobito dobar). Može se staviti i neka od salama ili kobasica iste vrste, obično su dobro začinjene, ali uglavnom sadržavaju ječam koji ne volim. Te sam dimljene i pečene sastojke nasjeckala u malom multipraktiku (može se zdrobiti vilicom ili nasjeckati na kockice, neki vole i veće kockice...). Dodala papar, sol, domaću vegetu, luk, sasvim malo crvene paprike (slatke), i na ovogodišnju količinu (vidi sliku) tri sirova jaja. Zamotala sam to kao sarmu i zavezala koncem – imam neka loša iskustva s curenjem file iz bezmesnih sarmi, osobito ako se ne stave jaja. Kad se sve to fino skuha, dodat ću zapršku s malo brašna, ali na nešto više ulja, jer su sastojci gotovo sasvim posni. U zapršku obično dodam crvene paprike za boju i malo oštriji okus. Kad ponovo zakipi, može se dodati malo mlijeka ili kiselog vrhnja. Prilog će biti krumpir. DOBAR TEK!njami

Nisam sigurna hoću li se kasnije moći još jednom javiti nekom sličicom ili prilogom. Zato već sad svim dragim prijateljima blogerima želim sve najbolje u novogodišnjoj noći i svako dobro u Novoj 2007.!


SRETNA NOVA GODINA!!!!!!!!!


31.12.2006. u 13:25 | K | 5 | P | # | ^

<< Arhiva >>


< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2013 (2)
Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (3)
Svibanj 2010 (1)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (4)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (9)
Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (13)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (12)
Listopad 2006 (9)
Rujan 2006 (10)
Kolovoz 2006 (5)
Srpanj 2006 (11)
Lipanj 2006 (11)
Svibanj 2006 (15)
Travanj 2006 (4)


Opis bloga


Moja razmišljanja o svemu što je u životu bitno. Misli koje su me uzdizale i koje želim podijeliti s drugima.









Prostor Duha

Blog.hr


Mudre izreke


Kahlil Gibran:


Vjera je oaza u srcu do koje nikad
nisu doprle karavane misli.



Oćutiš li želju da pišeš
– a jedino je Duhu znana
tajna tog zova –
valja ti ovladati znanjem,
umijećem i
čarolijom:
znanjem riječi
i njihove melodije,
umijećem da budeš
bez pretvaranja
i čarolijom da voliš one
koji te budu čitali.


Rado navraćam

moja sestra
alkion
@pple

atlantida
betanija
big blue
Borut i Vesna
brlje
brunhilda
bugenvilija
carla_bruni
catcher
chablis
Champs-Elysees
chichckava
čiovka
da Vinci
detalj
dida
dinaja
Dream_Maker
ely
E.P.
Festina lente
finding myself
fra gavun
gajo
gogoo
goldy
gustirna
harisma
indigo
irida
izvornade
ježić bodljica
jimbo
juliere
kaodajevažno
kaplja
katrida
kenguur
Kinky Kolumnistica
kora-kri
ledena
LittleMissG
Luki i Goldie
ljelja
majstorica s mora
majta
MaSanYa
Melody
memoari srca
mentina
metanoja
Mima
mirisdunje
mirjam
mirta
misko
mislimatepozdravljam
MonoperajAnka
more nade
morfin@
morska zvijezda
nihonkichigai
Nova Vizija
oceana
odgoj s osmijehom
okeco
orator,-oris,m.
otkucaj
pametni zub
pantera
pegy
plejadablue
povjesničar2cool
prilagodba...
prorok
rose and butterfly
rozza
Rusalka
Sadako's apprentice
salvetna tehnika
santea
Sanja
sepia
serafina
Siscijanka
sklblz
slatko grko
slave
smotani
spooky
šumarka
teuta
tixi
trill
um
umjetnik
Uranova pikula
vampir Tibor
vierziger
vorja
ZG dnevnik
Zitta
zrno gorušicino
Zvrk

Ima vas još...

Hit counter
posjetitelja od 29. 5. 2006.