07.07.2006., petak

STOJ U MJESTU

Nisam sigurna, ali cini mi se da se plutam u praznom prostoru.
Toliko sam dugo u “depri” da mi je svega bilo dosta, a ponajvise same sebe.
Tu ja odlucih svakog jutra izzmikati crne misli u papirnati dnevnik (kojeg vodim) i ponositi se time sto vec dva mjeseca nisam zapalila cigaretu. Prije jutarnje guzve koja me gnjeci na putu za posao izmantram da cu:
duboko disati,
ne razmisljati u pojmovima “za sve sam si ovo sama kriva, glupaco debela”,
reagirati u skladu sa iskrenosti srca, ili barem dostojanstva (tj. distance),
zaboraviti na usporedivanja
te
voditi svoj zivot.

Pametno se ovime zavaravam dok se tusiram i ribam zube. I sve bi i imalo sanse da ne moram stati pred ogledalo i odabirati odjecu. I nervirati se jer fakat ne znam kuda sa kosom. Na tu se temu tjesim u stilu „ipak imam kosu“, no ta vrsta optimizma me ne moze bas dizati u polet citav dan. I dok polako kontola popusta nakon sat ili dva, ja se odlucim zaposliti iliti punom parom raditi, truditi se i ne misliti na moj zivot.
Ponekad mi se cini da to zaista vise i ne znam. Ako natuknem temu svoje veze ili karijere ili bilo kakovih izbora i slijedecih koraka, nadem se u panicnom vrtlogu suza i treskavice. Bas panika. Sve se cini grekom ili me obuzme najgori mocuci osjecaj „ za se je ionako kasno“.

Znam da je glupo.
Znam i da nema smisla.
I da ce me sve to jednom uloviti.
Ili cu lupnuti glavom o zid.
Sve to znam, ali ja se pravim pametnom.
Da ce sve to proci samo od sebe.
Da ne mogu ipak biti najveci kreten.
I onda ono ubitacno besmisleno, zasto bas ja?
Cak razmisljam da to je ljubav iako znam da sve slici dobrom prijateljstvu. Ne mogu se trenutno upustit u detalje jer me strah da cu opet skrahirat bas kao proslog ljeta kada sam zapocela ovaj blog.

Zato me i nije bilo ovih dana.
Jer vise ne znam da li ima smisla razmisljat kada sam kukavica za nesto konkretno ucinit. Jer zvucim ko ogrebana gramofonska ploca.
I otuda i ta navala dosade. Jer su to jedine stvari o kojima treba razmisljat, a ja ih drzim iza barikadiranih vrata. Zakljucala sam se u svoju malu radnu sobu i glumim vakum. Moram nesto poduzet, jer ovo me kosta previse energije, zivaca i sna.
- 22:28 - javi se (8) - Isprintaj - #

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

prozor mojim osjecajima i mislima , istinite tajne i zarobljene istine, odjek u daljini i udica koja ceka prve kontakte