ŠTRIGUN PARTY

31.10.2017.


slika: internet


Prođoh, vidjeh i dođoh
bez pozivnice
privučena sjajem
šarene naslovnice,
tulum za najbolju ekipu
i društvo odabrano,
bez čarolija ulaza nema,
inače, bit će gadnih problema.

Ja, k'o ja,
čarolija ,tek sitna,
za velike umove nebitna
tek mrva ljubavi čiste
u skrivenom džepu duše,
da zatreba,
ako nekom počnu svjetovi
da se ruše
i hrabro zađoh
u štrigunsku elitu
bez oklopa i odijela
i nađoh se među stolovima
prepunih čarobnih jela.

Ma, da ti pamet stane:
pržena žablja krilca,
svježe skinuta komarčja rilca,
jajca od netopira
u umaku od sira,
Coprnice zgodne
oko kotla pjevaju,
a štriguni napitak slatki
sa usana njihovih ispijaju.

Da nisam ja zalutala malo
i da li je tu ikom
do čarobne ljubavi stalo?

I vidjeh vanzemaljce
obučene u padobrance
i jednu vilu bajnu
koja mi otkri tajnu:
"svi tu radi ljubavi postoje
i ništa što vidim lažno nije,
tek zabava, da se zaboravi smisao života,
jersama ljubav čarolija je vječna
eliksir u svetom peharu,
besmrtnost čista
što kroz tkivo svemira
neizbrisivo blista."

I zagrlih prijatelje moje,
naručih pjesmu
za društvo u ćošku
tek da se zna,
da bez oklopa
vila snagu ima
unatoč pričama
i pametovanjima.


https://www.magicus.info/ostalo/humor/strigun-party

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.