OD ZVIJEZDA I LJUBAVI

17.03.2017.



slika: digital artist

Od zvijezda i ljubavi
satkano moje tijelo duše diše
i gubim se u prašini nježnoj, zvjezdanoj
sve više i više
i postadoh spoznata
u nepoznatoj Ja
u dimenziji snova,
gdje nema lutanja
sva sam krilo, sva sam svemir
i glava mi splet zvijezda
ali ne osjećam nemir.

Svjetlonoša iskričavi
plamen neugasivi
kao zvijezda živim
kao zvijezda padam,
ali ne u konačnost
gdje zagrljaj traje samo tren.

Ponirem kao komet
na ovaj planet,
ali se ne gubim
i ne lomim tlo dodirnuto
i nisam kraj nečijega svijeta.

Ja kuglu ljubavi rađam,
ja kuglu ljubavi držim,
Majka sam zvijezda svih
u meni i oko mene
i moj je svemir
i zato zvjezdano dišem
i ne osjećam nemir...


http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=25513


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.