RAZGOVOR CVJETOVA

03.02.2017.




slika: digital artist


Kažu, da mi ne znamo pričati,
draga moja cvjetna prijateljice,
a mi se stalno dovikujemo
i smijemo se svakim pokretom listića
onima koji ne razumiju
našu nijemost,
imamo dušu, kažu,
cvijet je sav pretvoren u dušu.

Ti si divlji dražesni mak
i govoriš mi crveno.
ja sam divlja ruža na ogradi
i govorim bodljikavo.

Pokušavaju nas stalno
smjestiti u vazu,
ali čim nas otkinu,
latice otpadnu.

Mi smo cvijeće na kojem piše
“NEUBERLJIVO”

Gledaj i ne diraj,
tvoja čaška osušena
san daje ljudima,
a moj šipak - kako se uzme,
ali cvijet samo pogledom
možeš sačuvati.




http://www.digitalne-knjige.com/repinac.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

978-953-8100-60-4

Sva autorska prava pridržana.
Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.