POZVANA NA BAL

16.02.2017.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

Odavno čuvam pozivnicu
požutjelu od čekanja
i nikako da se pojavim
i zaplešem.

Možda živi plesači više nisu živi,
a mrtvi žive
njihovim ukradenim životom.

Neka mi bude oproštena
patetika neodlučnosti
moj Gospod Pluton
čeka na vratima
kočije crne i crvene boje
i meki nemirni topot konja bijelih,
kako da odolim?

Obnevidjela od pogleda kraljeva
svi bi vladali mojom dušom,
a samo jedan,
onaj istinski
maske nema.

Ja dođoh na bal,
da ga pronađem,
neodjevena, potpuno naga
uslijed teških krinolina
purpurnih bradatih plesača
i lica žena, bijelih od pudera,
očiju mutnih od previše vina,
svjesno naga,
svjesno i savršeno,
da otkrijem i spoznam:
tko se u zrcalu odražava
a tko svoju lažnu sliku
prividno održava?

Bal vampira
ili bal netopira
koji krila sakriše
i u ljude se odjenuše,
strahu mjesta nema,
tek žar otkrića
moju dušu održava.

Plamen sam
koji rastapa vosak laži,
toplina
koja usred zime
iskreno srce traži.





http://www.digitalne-knjige.com/repinac.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

978-953-8100-60-4

Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.