Viola: Director's cut

Labuđe jezero

subota, 26.04.2008. u 16:46

Photos by Maiv & Viola,
Bundek, Zagreb


Čajkovski: Labuđe jezero


Primabalerina
Photobucket


Solo
Photobucket


Pas de deux
Photobucket


Finale
Photobucket


U HNK trenutno ne ide "Labuđe" nego "Trnoružica", ali se ona nije htjela slikati :)

Komentari (38) · On/Off · Print · #

Poso, kuća, birtija...

četvrtak, 24.04.2008. u 23:59

...tako nekako funkcioniram nažalost u zadnje vrijeme pa oskudijevam s kreativnim postovoma...

Danas sam tako (ipak za promjenu) bila statist za mladenku...
Naime, naši blogeri iz Života u dvoje se žene. Pošto je mladenka zaposlena i ne stigne, mladenac Mr. I. obavlja svu logistiku. To je za ne povjerovat. Svi muški bi se hitno trebali na njega ugledati.
Trebao bi otvoriti agenciju za organizaciju vjenčanja kako mu to dobro ide. Ja bi mu bila prva mušterija!!!

I tako me danas zamolio da mu asistiram pri odabiru licitara za zahvalnice. Napravili smo mali izlet u Samobor da bi kod jedne gospođe medičarke izabrali i naručili srčeka. Onda smo naravno prvo trebali objašnjavati da ja nisam mladenka nego samo "žensko oko", a onda smo mms-om (živjela tehnologija) slikali razne varijante i slali mladenki na odobrenje. I tako, konačna varijanta na koju smo jako ponosni je izabrana, a rezultat će se vidjeti na svadbi...

A što se događa na daskama koje život znače.... danas nam je uletio šišmiš usred predstave "Trnoružice". Publika je vjerojatno mislila da je dio dekora.... A malo dobrog starog humora iz rupe naći ćete u postu kod kolege.

A ja vas pozdravljam, do nekih veselijih dana.

Komentari (20) · On/Off · Print · #

Preko kreveta do zvijezda

subota, 19.04.2008. u 00:41

Svima je poznato da se poslovi danas više dobivaju "preko veze" i "preko kreveta" nego poštenim putem.
Pa malo o tim "krevetima"...

Razmisljajući o tome dosla sam do zaključka da je vjerojatno većina žena bar jednom u životu dobila nemoralnu ponudu zbog posla ili promaknuća.

Ne shvaćam, ja stvarno ne shvaćam i nek mi netko objasni, kako bi to trebalo funcionirati??
Ok, trebaš se poševiti s nekim da bi dobio posao. Ali recimo da ti je ta osoba direktni nadređeni i da ga vidiš svaki dan, štoviše sjediš negdje blizu njega. I kako to dalje funkcionira? Da li je dovoljno "dati" jednom ili se seksualne usluge trebaju nastavljati? Bljak.
Posebno je bljak ako tu osobu koja ti uvjetuje tako nešto inače ne bi dirnula ni štapom. Ma ni daljinskim.
Možda da mi je šef neki tip alla Brad Pitt ili u toj kategoriji... ali se takvi po krugovima moje struke ne šeću.
Dakle, ništa od toga.

A najviše poludim kad se zaključi da sam se ja sigurno poševila s tim i tim da bi došla do nekog posla. Ne znam samo što će mi onda onih 100 godina vježbanja, dva faksa i tako dalje, mogla sam se školovati za profi kurvu, bilo bi kraće i jednostavnije, a i bolje bih zarađivala u konačnici.

Zabavljaju me te osobe koje su tako jake na jeziku a slabe na drugim organima. I ne namjeravam se zbog tih istih uzrujavati. Ne morete vi mene tračati tolko koliko mene nije briga.

Dakle, svi oni koji brojite ovih dana koliko puta sam se nasmješila nekom tko je na višem poslovnom položaju od mene (a to će biti teško, ja se smiješim cijeli dan), bilo bi vam bolje da pometete ispred vlastitog praga. I odje.... u skokovima!

Komentari (41) · On/Off · Print · #

Subota

subota, 12.04.2008. u 14:42

Znate za "Zbor Cigana" iz Trubadura?
-To uopće nije politički korektno!
Odsad ga zovemo "Zbor pripadnika romske zajednice u Italiji"!
wink

I, za NF-a, fotka s prosvjeda(stigla sam!):

click to add titleprosvjed

Update za lipu mare:
Prosvjed hrvatskog radnog naroda na Jelačić-placu za bolji život.
I još jedna fotka:
Crvenkapice
Photobucket

Komentari (28) · On/Off · Print · #

Anđeo bez glave

petak, 11.04.2008. u 17:38

Varaždinsko groblje, photo by Viola

varazdin cemetery

Moj blog bi trebao biti jedno lijepo mjesto. Zato vas neću daviti sumornim postovima, samo vam ostavljam fotku-odraz svog raspoloženja.
Jugo, puno posla i zli ljudi (iznenadi me koliko ih je) ostavljaju traga na mojim živcima a i na mom blogu.
Iz istog razloga blokirala sam anonimne komentare. nemam ja za to živaca. Barem nek na ovom blogu svatko stoji iza svojih riječi kad već ne možete u stvarnom životu.

Komentari (17) · On/Off · Print · #

Super reklama

srijeda, 09.04.2008. u 22:38



za novi ford focus.
Na početku piše "svirano na pravim dijelovima auta" ali nekako mi je teško povjerovati u to.

uglavnom, preporučam se za slijedeći projekt!

Komentari (18) · On/Off · Print · #

Caiman Verde-report

nedjelja, 06.04.2008. u 18:07

Photos by Maiv&Viola
Caiman Verde live session,
Zagreb, Havana club, 5.4.2008.

Photobucket
Novi Caimani u akciji


Photobucket
Crno bijela salsa

Photobucket
Uživljena dionica



Na poziv dragih blogerskih frendova Caimana,
dođosmo, vidjesmo i naplesasmo se salse.
Barem ja.
Sjetih se koraka iz plesne škole prije 15 godina....
(Kvragu, kad će u škole uvesti obaveznu plesnu školu za SVE, sa dodatnim satovima za one s dvije lijeve. Grr.
Tražim partnera za ples.
A može i fotić s većim objektivom!)

Komentari (28) · On/Off · Print · #

Portreti

petak, 04.04.2008. u 14:53

Photos by Viola
made in ZOO Zagreb


PhotobucketPhotobucket

Maneken pozira.


Photobucket

Frrrrr. Mrnjau! Ne diraj me!!!


Photobucket

Ostao mi je samo jedan živac i TI mi ideš na njega!
(kaže mi dečko da ga ovaj ćuk podsjeća na mene)

Komentari (24) · On/Off · Print · #

Zbor vukova

utorak, 01.04.2008. u 17:51



Vukovi,
Zagrebački ZOO.
pjevaju točno u 6 popodne.
zavijaju točno minutu i onda stanu ko da ništa nije bilo i mašu repom.
(Snimila ja jučer.)

Možda bi ih trebali angažirati u novoj predstavi?
Samo ako nisu skloni ekscesima

Komentari (27) · On/Off · Print · #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>


Design: Marshmallows · Photo: girltripped

Design: Marshmallows


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Viola: Director's cut
Crtice iz života u rupi za orkestar i izvan nje....

Hit The Violinist

Tekstovi i slike zaštićeni su Copyrightom© te se ne smiju reproducirati bez pristanka autorice!
Spam bilo koje vrste prijavljujem bez upozorenja!
Trenutno je onemogućeno komentiranje anonimcima.


"Ja živim u kruzima koji se šire,
i u njima sve više obuhvatiti žudim.
Ja možda i neću polučiti zadnji, konačni krug,
no ja se trudim."
R.M.Rilke

Klik na muzički primjer

Moj mail:
violasulpalco@gmail.com




Mali izbor iz violskog repertoara:

Odabrao blog ha er:
Petrograd u proljeće (fotke)
Premijera Pepeljuge
Veliki Tabor (fotke)
Popušili
Seks i grad: uzor ili antiuzor
Povijest moje kinofilije
Vegetarijanka na jedan dan
Caiman Verde report (fotke)
Anti-Valentinovo post
Stanar ili pod-Stanar?
Summa summarum 2007.
Trač naš svagdanji
Utisci iz zg zoo-a (fotke)
Propast jedne shopping legende
Budimpešta-mala muzičarska tura (fotke)
Setnja grobljem(fotke)
Na putu prema dolje (fotke)
Jugo (fotke)
U potrazi za istrijanskom Julijom (fotke)
Teatar u gostima
Bliski susreti sa slovenskim carinicima
pijanistica-osvrt na knjigu osobne prirode

Violas personal favorites:
Mirisna sjećanja
o prijateljima i "prijateljima"
Sto je muskarac bez francuskog kljuca
Tko je ovdje lud?!
Lijepa nasa EU
Mr.Savrseni vs. Dobrog decka
preljub

Kakvo je vrijeme u na Kvarneru?
The WeatherPixie

The time will tell and the time is hell!
Lerne warten, denn entweder ändern sich die Dinge, oder dein Herz!

What does not kill you, makes you stronger!


Radinoca Snova - Humanitarne akcije





Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

blog-ekipa






učim kuhati:
Image Hosted by ImageShack.us