Drowning in my dreams...

petak, 28.07.2006.

Trenutak slabosti

Ponekad je teško biti sam...Osluškivati preglasne zvukove tišine u vlastitoj glavi...boreći se s bujicama nekih davno izgubljenih, zaboravljenih trenutaka, i novih...brutalno bolnih...slivenih skupa u rijeku tuge što kola našim žilama...cijelim našim bićem...i tek ponekad...u najslabijem trenutku...onom otkanom od nade i snova...uništenih...satranih...izigranih...krene slanim kapljicama napuštati biće napaćeno šalama života...kako bi napravila mjesta nekim novim rijekama propuštenih trenutaka...neopravdane nade...bezvrjednih osjećaja...tom slanom teretu što čeka da se čaša ponovno napuni do vrha...ponovno...i ponovno...

A kako samo malo treba da se rijeke tuge pretvore u bujice radosti...
zaista...koliko malo...
naizgled...
tako malo...

28.07.2006. u 04:56 • 20 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

''When I find out all the reasons...

Maybe I'll find another way...

Find another day...

With all the changing seasons of my life...

Maybe I'll get it right next time...

And now that you've been broken down...

Got your head out of the clouds...

You're back down on the ground...

And you don't talk so loud...

And you don't walk so proud...

Anymore, and what for...???''


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosted by ImageShack.us

''I follow the night

Can't stand the light

When will I begin

To live again...?


One day I'll fly away

Leave all this to yesterday

What more could your Love do for me...?

When will Love be through with me...?


Why live life from dream to dream...

And dread the day when dreaming ends...?


One day I'll fly away

Leave all this to yesterday

Why live life from dream to dream...

And dread the day when dreaming ends...?


One day I'll fly away...

Fly, fly away...''


Image Hosted by ImageShack.us