Vjeruj u ljubav

kissroflcerekVjeruj u ljubav
jer ljubav je sve;
vjeruj u ljubav
ne živi bez nje.
Vjeruj u ljubav
i sačuvaj nju,
vjeruj u ljubav
u dobru i zlu.

Daj mi svoju ruku sad
neka ljubav veže nas,
daj mi svoju ruku sad
kao rijedak cvijet.
Daj mi svoju ruku sad
-prava ljubav je uz nas-
nek nas vodi
u sretniji svijet.


Daj mi svoju ruku sad
neka ljubav veže nas,
daj mi svoju ruku sad
kao rijedak cvijet.
Daj mi svoju ruku sad
-prava ljubav je uz nas-
ona može
promijeniti svijet.


Osobe koje mi nekaj znače
:
Moji oldtimeri:Mladen i Vesnaheadbang
Sestre:Nina i Tanjacerek
Nećakinje:Hana i Petrabang



Myspace Layouts

TiNiKA.....HEHE...moj sexić!!.,,
zakon curka..BeSt FRENdIcA...
loVe HeR vErY mAč.. ;o)..muaah...
smijehcerekkissyes
Myspace Layouts

Mateja(frendica s razreda)
zaaaakon curka...thumbupludsmijeh
nutkisspartyzujomahwavecool
i love her very mačč
Customize your blog


Nikol.....super curka....
zabafna i sve ostalo....
nice.....simpatična...jakooo...
i love her vey maččč....cerekwavenut
Myspace Layouts

Anča....anamarija.....ženska je
super...vredu...zabafna...
smeshna...itak...kiseek.. :) :)
ide s menom f razred...thumbupparty
Myspace Layouts

Patricija....curka z razreda....
zakon jeeee....cmoxy...zujowavekiss
roflnutcerekkissbangpartykiss
layout for myspace


Laura...supač,supač curka z razreda...
luda,zabavna i celo se vreme cereće..
smijehsmijehzujonutwavekiss
Myspace Layouts
Myspace Layouts

Sandra....supač curka...
ide s menom f shkolu al ne
f razred...kisssek....love ya!
nutnaughtyzujonjamikissrofl
rolleyespartysmokinthumbup
(inače je plava ali je htela tu sličku pa...)
Image hosted at bigoo


Rebeka...isto cool curka...
ide s menom f razred....
partysmokinmahkissnut
Myspace Layouts
Myspace Layouts

Tena(sestrična-"ona je zakooon")thumbup
tu nekaj glumi z bananom... ;)
p.s(nej se srditi)..
Image Hosted by ImageShack.us


Poki(nije osoba ali...moj mali pesek)lud
Image Hosted by ImageShack.us

Lovro(bio mi je najfrend ali...bolest!!!!)noyeswink
Iva(susjeda i frendica)mahwavezujonutmouthwash
MySpace Layouts

MySpace Layouts


Iwana(frendica iz "treče")coolroflparty
MySpace Layouts

MySpace Layouts


Marina(frendica iz "treće" i susjeda)namcormahludhrvatskazujo
Myspace layouts

Myspace layouts


Lana(frendica koja mi mora
nekaj značiti jer pemo
skupa u srednju)hahaharoflsmijehwinkheadbang
layout for myspace

layout for myspace


Vlatka(frendica iz "treće")wavemah
MySpace Layouts

MySpace Layouts


Meri(frendica iz "treće")partypartyparty
MySpace Layouts

MySpace Layouts


Nathalie(frendica iz "treće")njamithumbupsmokinparty
MySpace Layouts

MySpace Layouts


Zanchika(dobra curka....
nažalost još ide u "treću"
ali...se bu ok! 8. je razred)
layout for myspace


Ima ih još puno ali to su oni naj...

Myspace Layouts

=o)
Po2(frend i susjed)burninmadwinkmadmouthwash
Črni(frend i zajebant)smokinzijevzalivensmokin
Marek(dobar frend iz kvarta)coolcoolsmokin
Saša(dobar frend)smokinsmokinpartynjamithumbup
Želimir(dobar frend i...
s njim idem u
srednju...ne u razred
ali ok!!)greedydeadbangpartysmokinsmokinnjamipartypartyyesnutzujothumbupbang

Can"t fight the moonlight

Under a lover"s sky
I"m gonna be with you
& no one"s gonna be around
If you think that you won"t fall
Well just wait until,"till the sun
goes down
Underneath the starlight
starlight
There"s a magical feeling so
right
It will steal your heart tonight!

You can try to resist
Try to hide from my kiss
But you know,but you know
That you,can"t find the moonlight
Deep in the dark you"ll
Surrender your heart
But you know,but you know
That you,can"t find the moonlight
No-o you can"t find it
It"s gonna get to your heart!

There"s no escaping love
Once a gentle breeze
Sweeps it"s spell upon your
heart
And no matter what you think
It won"t be too long
"Till your in my arms
Underneath the starlight
starlight
We"ll be lost in the rythm so
right
It will steal your heart tonight!

You can try to resist
Try to hide from my kiss
But you know,but you know
That you,can"t find the moonlight
Deep in the dark you"ll
Surrender your heart
But you know,but you know
That you,can"t find the moonlight
No-o you can"t find it
No-o matter what you do
The night is gonna get to you!...

VOLJELA BIH DA ME VOLIŠ
Voljela bih da me voliš,
da budem cvijet u tvojoj kosi.
Ako si noć ja ću biti zora
i blijesak svjetlosti u rosi.

Voljela bih da me voliš
i da svi dani budu pjesma.
Ako si izvor,i ja ću biti
u živoj stijeni bistra česma.
Jure Kaštelan
P.S.pjesmu sam malo promijenila!


SLAP

Teče i teče,teče jedan slap:;
Što u njem znači moja mala kap?

Gle,jedna duga u vodi se stvara
I sja i dršće u tisuću šara.

Taj san u slapu da bi mogao sjati,
I moja kaplja pomaže ga tkati.
Dobriša Cesarić



Znam da nije Božić ali...sviđami se pjesma i sad mi je baš pala na pamet pa eto...
ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU


I don"t wont a lot 4 Christmas,there is just 1 thing I need.
I don"t care about the presents,underneath the Cristhmas tree.
I don"t ned to hang my stocking,there upin the fireplace.
Santa Claus won"t make me happy with a toy on Christmas day.
I just want you 4 my owne,more than you could ever know.
Make my wish come true,all I wont 4 Christmas is you.

I won"t ask 4 much this Christmas,I won"t even wish 4 snow.
I"m just gonna keep no waiting,underneath the mistletoe.
I won"t make a list & send it,to the North Pole 4 Saint Nick.
I won"t even stay awake to,hear those magic reindeer click.
I just wont you here tonight,holding on to me so tight.
What more can I do,all I want 4 Christmas is you...baby.

All the lights are shining,so brightly everywere.
And the soun of children"s laughter fills the air.
And everyone is singins,I hear those sleigh bells ringing.
Santa won"t you bring me the 1 I really need-won"t you please bring my baby to me...

I don"t want a lot 4 Chtistmas,this is all I"m asking 4.
I just want 2 see my baby,standing outside my door.
I just want him 4 my owne,more than you could ever know.
Make my wish come true,oh baby,all I want 4 Christmas is you.

All I want 4 Christmas is you...baby.




MySpace Layouts



MySpace Layouts



Myspace layouts




MySpace Layouts



MySpace Layouts



a href="http://xyz.freeweblogger.com/stats/l/lancha/" target="_top">Free Web Site Counter


Free Web Site Counter


RIHANNA LYRICS

"Unfaithful"

Story of my life
Searching for the right
But it keeps avoiding me
Sorrow in my soul
Cause it seems that wrong
Really loves my company

He's more than a man
And this is more than love
The reason that the sky is blue
But clouds are rolling in
Because I'm gone again
And to him I just can't be true

And I know that he knows I'm unfaithful
And it kills him inside
To know that I am happy with some other guy
I can see him dying

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
A murderer

I feel it in the air
As I'm doing my hair
Preparing for another date
A kiss upon my cheek
As he reluctantly
Asks if I'm gonna be out late
I say I won't be long
Just hanging with the girls
A lie I didn't have to tell
Because we both know
Where I'm about to go
And we know it very well

Cause I know that he knows I'm unfaithful
And it kills him inside
To know that I am happy with some other guy
I can see him dying

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
A murderer

Our love, his trust
I might as well take a gun and put it to his head
Get it over with
I don't wanna do this
Anymore
Uh
Anymore (anymore)

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
And everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
And I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
A murderer (a murderer)

No no no no

Yeah yeah yeah

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

MoJ bLogAč...All about My FuCking LiFe..moje škraBanje

MySpace Layouts

MySpace Layouts





na blogu ćete nači sve ono kaj mene zanima i...
nemam pojma....slatke stvari,probleme...
i...još puuno toga!!!





Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Cursors


Ma StO Se dObRo MaLa LjUbIla
UsNaMa Ko RaNiM tReSnJaMa
oD pRevLaKe Pa svE dO dUnAvA
LjUbItI Me NiJe PrEStALa....
SmileyCentral.com


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jaa...u glupom izDanju =(


Image Hosted by ImageShack.us

eh....same gLuposti z mene....

Image Hosted by ImageShack.us

jaaa.....izlezavam se na kLupi..eheh..=)


Image Hosted by ImageShack.us

MOJA jEziČiNa...hehe.. =)~
baŠ bi mi pasaL pirc....uFF...sexy,,,,


Image Hosted by ImageShack.us

Tinika i ja hajamo...kod tine doma.. =)

Image Hosted by ImageShack.us

Ovak vam zgLeda hrvanje na Marčecovom
teritoriju..borba za "opstanak"!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Medo i ja hajamo... =o)

Image Hosted by ImageShack.us

tinika i ja...heh...ne vidimo se bas ali..
sexyy....

Image Hosted by ImageShack.us

NiKolček i ja...u busu..do Zg-a,,,

Image Hosted by ImageShack.us

Marion..Ja...Ana....na ambijenti u Zg-u,,,
sexyy,,
uLalalaaalll


Image Hosted by ImageShack.us

Monika..Lana(sirek),,Jaa,,MarioN...
ulaalaa...ambijenta..zg...=)...
Lana.....kaxmo se gubile..hehe...
kaj smo dosli jesti ili na ambijentu?!!.. =)

Ja iImage Hosted by ImageShack.us
Febo(Marko)...toe na Rotorovom
parkiraListu....hehe... =)...sexy..

Image Hosted by ImageShack.us

Tina & ja na špancirFestu..heh..
luda jaa... =o)

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo su Vam moje curke...Lowam ih..
mucho..zgledaju kak slatkiši mali....
al....vrageci su one..kane tina??..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
To SmO jA (BEATMAN) i ReBeKa..
to smo u razredu matematike..... =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
OpeT....HEHEHE....to je bilo
za maskare....kak smo cool..kane???


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mOjA maTeJikA.....i ja....hehhe...
to je u učionici crtanja i slikanja,,,,c-c-c-c
mateja....VoLiM tE!! =)


Image Hosted by ImageShack.us

nO coMment...eh...biLo je
Luuudo tog dana...hehe.... =)


tina ˛&ja again...toeImage Hosted by ImageShack.us
na igralistu u S.Vesi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
to smo TiNiKa I jA...kaxmo Łepe...
a tek v kojem stanju smo..hehhee... nije
za pisati...hehehe..tinika...lowam tee...
cereksmijehMyspace Layouts

SmileyCentral.com

Image Hosted by ImageShack.us

Sv.Martin na Muri..nikak
da se skrijemo iza drva...

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-12
a oVo Je T!n!ka...saMa...sexy..hehe
naughtynut

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je na gradilistu iza Rotora..
hehe..partyparty

Image Hosted by ImageShack.us

Na putu do Rotora... =)

Image Hosted by ImageShack.us

ovo je na mojoj firmi..

Image Hosted by ImageShack.us

Ja na prugi..pHeheh.... =o)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
To sMo..MaTeJa,LaRek I jA,,
BAS SMO epe..kane?..To Je KoD
kIoSkA..hehee...njamismijeheek

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je rIbnjak ala MarČec.. =)

Image Hosted by ImageShack.us

ovo smo Bendzo i ja...pre meni na igraLištU,,,
HEHEH....bilo je Ludoo.. =) =)...

Image Hosted by ImageShack.us
TrIcIA & LarEk...
curke from m class....zakoon su....
:..love ya! =)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
AnA i Ja....hehhe....kod SaRe NA
ročkasu..tu jos nismo pijane,,,heheheh...
=)...AnA....nej se srditi...hehehe :)


Nekaj o meni...
This is me!!!
Myspace Layouts
Myspace Layouts

IME:Lana
PREZIME:nije važno
NADIMAK: Marčecka,Lanči,Lančika...
ROĐENA:06.05."91.
GOD:sweet sexteen
ŠKOLA:Graditeljska
KAJ VOLIM:život,more,životnje,,deČke..cerekkiss
sve kaj vole mladi...
i ono NAJvažnije svoje FRENDOVE!!
LJUBAV:sretno zaljubljenacerekcerek
MOJA ZANIMACIJA SU:...hehe...ONcerek
MRZIM:lažljivce,idiote i...BANANE!!!!
ODAKLE SAM:Čakovec
KVART:Martane
Na ChAtU sam: lanchika,malecka_
mOj MaiL: Lanchyka@net.hr
Lanchika@net.hr
Malecka_@net.hr




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je moj Poki...moje
sunceko moje..hehe =) =)...
po2 ga zove PoOki...jooj,,,
kak je lepi...al..ja ga zovem stakor,,,
kaj ne zgleda tak?? heheh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je moja nećakinja Petra..
slatka mala...volim ju jaako... =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
OfO vAm Je ČMAR...(želimir).....
isto za maskare....u razredu engleskog..
hehehe.....=)....aha...idite na njegof blogačč..
ČmAr



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo su vam nikol(ima naocale)... =)
i ancha....hehhe...to je u autobusu...
heheh....bas su sjatke.. =) =) =)
pusaach curkee...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je Hana....moja nećakinja...
i nju jako volim....a to je slika dok
je bila manja..ve ima 7god... =)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
da mie jedan takvi i dva slična...
uuu.....joj....da bar... heehhe =)
porche carrera :) zaljubila sam se.. =)


image hosting for myspace


ovak vam ja jedem :o)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ajooj....neam kai reči....
pogledajte te okice...joooj...kak sjatko...
i ja bi bebu"!!! :0)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo jos jedne...sjatko... =) =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
e...da mie imati takve........... :o)
a ne one moje plave.....uf.....
hm..da bar...možda....ah....preveč sanjam...
heheh =).....bas su cool......samo...
ja neznam kai bi s njima......lol....mah,....
nie to za mene,,,,,,,,, al...htela bi ih.....
no..nie to za mene............










SAMO ZA ROŽU(PROF.iz.Eng.)Beba malena


Kad si bila ti beba malena
zvali su te svi vatrena
jer si neki svoj ritam imala
cijele noci bi plesala

Kad si bila ti beba malena
smetala ti je pelena
jer si neki svoj ritam imala
cijele noci bi plesala

Ja bih da te ljubim
cijelu noc trubim
idemo na zrak
dok se tebi caga
ja te vucem draga
tamo gdje je mrak

Stvarno me davis
gluposti me radis
svi nas gledaju
vani zrak je ljepsi
po meni malo plesi
zvijezde padaju

Ref.

Od tog ritma goris
s nogama se boris
dok ne svane dan
nisi vise beba
tebi drugo treba
poljubac za san

Dajte luk i strijelu
pa cu za nju cijelu
stranu zlatnika
nocas me zarobi
poljupcima ovim
poput ratnika

Ref.

Kad si bila ti beba malena
smetala ti je pelena
jer si neki svoj ritam imala
cijele noci bi plesala





Free Image Hosting at www.ImageShack.us







Myspace Layouts

Myspace Layouts


Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws





Myspace Layouts


Myspace Layouts


Myspace Layouts







"My Immortal"

I'm so tired of being here
Suppressed by all my childish fears
And if you have to leave
I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here
And it won't leave me alone

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

[Chorus:]
When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me

You used to captivate me
By your resonating light
Now I'm bound by the life you left behind
Your face it haunts
My once pleasant dreams
Your voice it chased away
All the sanity in me

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

[Chorus]
......evo to je to.... :) :) :)


Myspace Layouts










Myspace Layouts
Myspace Layouts

...he"s nice....mmm...

LinKaĆi....... =)

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Vatrena sam navijačica?????

Po2
....moj dobar frendek....ima dobar blogec....
komentirajte mu blog kaj nebu imal sam moje
komentare!! :) :) :)
TiNa
Super zenskica.....hehehehehehehe....
malo luda....kak i ja..!! heh.... .)
ayd.....svratite do nje!! love ya...
ČmAr(želimir)
IdE S mEnOm f SkOlU...isli smo i
f osnovnu skupa....super blogec.. =)
ReBeKa
curka ide s menom f razred.....
bash je cool.... :) :) :0)
In my heart
...frendica....super blog.....još bolji postevi...
morate ga posjetit.... :) :) :)
Diler
....nemam kaj za reć osim da ga znam prek
bloga i čini mi se cool tip..... :) :) :)
LaUrA =)
ludacha kak i ja...hehehhe..najs blogec
posjetite ga!!! love ya!
DaRk PlAwUsHa
Ivanika....morate videti taj blogec.....
super frendica....ostavite joj puuno
komentara ali pišite sporo jer nezna
brzo čitati.....:) :) :)
MeRry
Frendica.....odite na njen bljogec....
ima super blogec i ženska je za 10..:) :):)
ŽaNcHiKa
...mala žana....ajoojj to vam je tak sjatko
biće...posjetite njen blog jer ima zakooon
pjesmu.....kisek :) :) :)
DoDaCh
...super blogec....ona isto....sjatka cujica,...
posetite i komentirajte joj.... :) :) :)
AnA

...znam ju prek bloga...super blogec....
čini mi se super ženska... :) :) :)

TaTy_GiRl :)
....ženska luda za t.a.t.u....nemam kaj
drugo za reći.....ostavite joj commente
i tak...... :) :) :)

YoUr hAnD In mInE

njegov blog morate posjetiti.....
blog mi je najbolji od svih.....tip piše
super pjesme....onak,,,baš te dotaknu u srce...
morate videti taj blog.... :) :) :)

<tya
ženska ima super blog.....prekrasne
plave (dinamove) boje

LaDy M
...curka ima fkt odlićan blog....
sve super....slatku pozadinu....
doro pishe.....i tak.... :):):)






Myspace Layouts
Myspace Layouts

subota, 07.07.2007.

Poljsko cvijece nek' me mLadu pokrije..nek" mi duŠu Ljube obLaci kad me nećeŠ TI...

ludnutOjLa....LjUdeki....EfO...TOnIa i TiNiKA SU MI prosljedile šTafetu pa...evo...
evo jee....

5 OsnoVNIh karakTERIstikA o sEbi:

1.IsKrEnA....veLim kaj misLim..nerem baŠ biTi TiHo..hehe...bang
2.DruŠtVeNA....obožavam LjUde..heh...misLim..voLiM SE družiti i to...party
3.ZaBaVna....tak veLe..heh...pa...deLam gLuPOSTI....thumbupbang
4,PrIčLjIvA..hehe...oboŽavam govoriti..hehe...najgLasnija sam...svugde...
nije mi potrebaN mIkRoFoN...HEHE...ludmah
5.RaSpJeVaNa....voLim pjevati....možda je nekome mene grdo Čuti aL...
Ak sam hoDaLa na zbor....vaLjDa nekaj vaLjAM..HEHE...yeszujo

5 rEčeniCa o SeBi:

1.ObIteLj mie jako vaŽna...moja trenuTna i ona kOju MisLim imaTi...deadgreedy
2.Mrzim LaŽi!!! nekad su poTrebne aL...NE...jednostavno ne...kiss
3.Ja sam ona koja uvijek prva veLi sorry...to i nije baŠ dobro aLi...
kaj buŠ....THAT"S ME!!nutnaughtyyes
4.OboŽavam svoje frendove....neznam kai bi bez prijaTeLja....
coolsmijehsmijehmahwavecerekzujo
5.Ne VoLim Ljude koji imaju nekaI protiV mEnE,,,,namcornonono

PitALica

iStiNa iLi LaŽ
iStINa,,,,Iskrenost prie svega....nwkad je koBna istina aL....
boLje je znaTi IstInU.....pa maKar biLa boLna....winksmijehpuknucu

mrŽnJa iLI oProSt
oPrOsT naravno...ja jedNoSTavno nebReM nekoga mrziTi...NEbRemm...
to je tak...i tak bude....vaLjda...eheheheheheadbangheadbangmad

SLadolEd ili kOlaČ
hehe....sLaDaČ naravNo..hehe...pa iPak je sLaDoLeD TAJ koji se LiŽe.,..
HEHEHE,,,,smijehbangdeadkissnjamizujonutnaughty

mOtoR iLi aUTo
oBoŽavam moTore aLi.,...U aUtU sE MoŽe svaŠta...hehhe.....
naughtycerekwinknaughtygreedy

putOVanjE ili uČenJe
PuToVaNjE aFkOrS!!!,,,,voLim se voZiti pa...hehe...aL..uČeNje...
KnJIgE....GRRRR.....headbangheadbangblablapuknucubang

DisKo iLi kaFić
DiSkO nArAvNo....pLeŠeŠ pJeVaŠ...
*EbE Ti Se žIvO..Hehehehparty
dok u kafiĆu nebreŠ biLo kaj...hehe...roflkisskiss

NogOMet ili koŠaRka
hM...MA...noGoMeT....UFFF...hehe...winkyesnaughtynaughty
KoŠaRkA ne...jer sam niSka...hehe....jebaj ga...Tak je...namcor

LaPtoP ili KompJuTeR
hm,.....oviSi de sam....PuTuJeM iLi Ne....MA...gLavno da je NeT TU!!thumbupyessmijehrolleyeszujozaliven

LjubaV ili NovAc
LjUbaV NAraFno....nemaŠ kai.....novaC jE neKAi treĆe aLi,,,
ak Je To SkUpa u KompLetU....neMA ŽaLbE,,,HEH,,,cerekcerek
ma LjUBaV ljudi...LJUBAV!!!cerekcerekcerekcerekcerek

Da bi mI zLatna RibiCa mOgLa iSpUnitI 3 ŽeLje...tO bi biLe:
1. DA VRATIM OSOBE KOJE SU MI VAŽNE!!!
2.DA nema prokLetih ratova....boLesTi i gLadovaNja....
3.Da Iam zajamČeNi SrEtAn žIvOt i UzBudLjIvU sTaRoST!!!
cerekwavethumbupsmijehnutyeswinkkissrofllud


šTo tE na LjudiMa prVO prIvUĆe?
nJiHoV pRvI uLeT ...zNAči....ak se upoZnavaMO....DA tO bUdE sTiSaK rUkE a ne neki mLitavi dodIr!!.....i njihov iZrAz LiCa kOd UpOzNaVaNja..
neĆu ViDeTi KoLuTaNjE oČiMa......!!!!!!!!!!!!!!!!!
nononononononononononoblablablablapuknucu


GdJe se viDim u BudUcnoSti?????
Hm.....neZnam....kaO ArHiTeKtIca....iLi....ma..NeZnam....namcorzijev


bEz koJih oSoba nE bi MogLa zIVjeTi????
Hm...BeZ DvIjU VaŽnIh OsObA i ŽiViM....mogLo bi se reći živim...headbang
ali...evo....bez ObIteLjI..cerek...MaTeJikE.cerek..tInIKe...cerek
..FrEnDoVA....sViH.....muahh....voLim VAS ...sve!!!smijehcerekcerek

ŠtAfEtU pReDaJeM:
tRiCi...
MaRiNi...(SKOro pa susedI).heh
SaNdRi
MoNiKi...
AnJimahwave
ReBeKi.....Ej KoZo oJ kOzO..HEHE
tO bI biLo TO...muaaah...loWaM WaS sWe!!cereklud


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



| Just Say SomeThiNg (64) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.