2.Baby and 3.Baby - Lany and Sims 3 - Blog.hr

O BLOGU

Name : lanasims3.blog.hr

Blog is about : The Sims

Webmiss : Lany

Xo. Admin Xo.

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dizajn i Kod : GagaDaily

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

.blog.hr

Opis bloga

Kao svaki blog.Osim sto pisem o simsima.I to Sims 3


Lanasims3@hotmail.com

Ovo je moj msn.pa ako hocete dodaj te me...Ako imate neko pitanje slobodno postavite na taj e-mail

Linkovi

Moj osobni blog

*Moj osobni blog*


Sims3 blogovi

*Neasims3*
*msims*
*Tommysims3*
*In-sims*
*Around the sims*
*Ana i Lucija sims 2
*Donysims3*

*Great sims*
*The Sims 2 i 3*

Meni dragi blogovi

*LudaPlava*
*OneGirl55*
*Gossip girls*

Blogovi sa dizajnevima

*Music is life dz*

Pravila

1. *Ako komentrate moj blog molim vas bez ruznih rijeci*
2.*Ako ste za razmjenu linkova javite u komentaru*
3*Odgovaram na pitanja samo u vezi sims 3 i eventualno o sims2
ostalo pitajte na mom osobnom blogu*
4*Uzivajte*

nedjelja, 18.07.2010.

2.Baby and 3.Baby

Evo ovako otvoren je novi forum pa vas molim da se uclanite(regate) Hvala!!! Ovo je link The Sims Colors/font>
evo i banera





Baby 2
Buddy Bailey je bio zainteresiran za Baby Challenge stoga on je upoznao Lianu.On je bio velikog srca pa joj je rekao:''Liana,ja zelim biti dio tvog izazova''.Ona je na to rekla:''Da''.Buddy je bio crnac i nosio je naocale.Nadam se da ce dijete biti na Buddy-a(na oca).Liana ima 3 skila iz Kuhanja,Inventing-a,1 skill iz Logica,Martial art i Painting :).Liana je rodila djete u bolnici u gradu Twinbrook.Doktori su rekli da je porodaj isao glatko.Liana je rodila djevojcicu pod imenom Candence i ima DISCIPLINED and LOVES THE OUTDOOR traits:)

Baby 3

Moja Simsica LIana ima trece dijete(jos 97)Rodila je djecaka.On ima traitse DISCIPLINED i GENIUS.Zelene je boje(na oca)LIana je promijenila frizuru i evryday outfit.Pojacala je svoje skilove.Zakon!!.Naime ona je toliko sretba sto ju svi posjecuju.Pogotovo ocevi njezinih kceri i sinova.Naime Elliotov otac zove se Byorn Hanescco.On je nezaposlen i stalno posjecuje Lianu.Čitamo se Pozdrav


P.s.Molim vas da u komentare napisete jedno musko i jedno zensko ime jer mi ponestaje imena.Pozdrav!

Komentiraj (55) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.