Smiješi se. To tjera ljude da se pitaju o čemu razmišljaš.

utorak, 15.01.2008.

...Opet škola..

Eto ljudi opet škola...praznici su mi prošli nemoguće brzo mo nemogu se žaliti da mi nije bilo odlično,ali opet moglo je biti bolje,ali došlo je vrijeme za robiju...heh..ndm se da neće dugo trajati,da će nam ubrzo novi praznici...nažalost to je samo nada,no nada umire posljednja..zar ne?...hehe..jedva čekam subotu,Marija,Antonela i Ivona slave rođendan i ovim putem im unaprijed čestitam..i želim im sve najbolje..volim vas..cerekkiss

LJUBAV,LJUBAV,LJUBAV...

ŠTO JE LJUBAV??

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ljubav je čudo iz kojeg se rađa svijet.Ljubav je snaga koja pokreće najljepše snove i stvara najveličanstvenija djela.Svaka nesreća uz ljubav se čini lakšom i svaka zapreka ima svoje rješenje.

Image Hosted by ImageShack.us


Ljubav nam je potrebna kao zrak jer ljudi su stvoreni da žive u dvoje.
Ljubav je ono što čovjeka čini sretnim ljubav je ono što čovjeka liječi.Ljubav je ono što čovjek hoće da dijeli.Ljubav je ono čega nemožeš da se rješiš.Ljubav je izraz najplemenitijih osjećaja ona je dio ljudske sreće.

Image Hosted by ImageShack.us


Ljubav je strpljiva, nježna.U ljubavi mena traga zavisti ni ponosu.Ljubav nezna za bijes.Ljubav je slijepa za pogreške.Ljubav je puna opraštanja.Ljubav se ne naslađuje zlom.Ljubav se uzdiže u istini.Ljubav uvijek štiti,uvijek vjeruje.Ljuba se uvijek nada,uvijek spriječava zlo.Ljubav nikada ne posustaje.

Image Hosted by ImageShack.us


Ali zato je i bol koja se rađa iz ljubavi najteža.Svi trebamo nekoga da nam pruži oslonac kad je teško ili da nas zagrli kada smo tužni.Ljubav je nesebična i bez granica,ona ne poznaje ružne riječi ili loše postupke.Ona je nada koju ljudi na cijeloj Zemlji imaju kada se sve čini nemogućim i kada nema rješenja.

Image Hosted by ImageShack.us


Postoje ljudi koji nam izvade srce,a postoje oni i koji ga vrate na mjesto...

..........

Nezaboravite...
U svakom od nas kuca srce,a u svakom tom srcu postoji barem maleni plamičak ljubavi prema nekome.Da ne postoji ljubav ovaj svijet ne bi imao budućnost.

Image Hosted by ImageShack.us


BIT LJUBAVI NIJE PRONAĆI SAVRŠENU OSOBU,VEĆ VOLJETI NE SAVRŠENU OSOBU SAVRŠENO!!!

VOLIM VAS I POZDRAVLJAM VAS SVE...kissmah

15.01.2008. u 13:59 • 123 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?
Banner generated at Pimp-My-Profile.com

Opis bloga

...Misli,razmišljanja i ponekad filozofiranja jedne male,petnaestogodišnje gimnazijalke...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*Ova mala curica na slici sam ja,a moje je ime Lana...hehe

*Rođena sam 16.03. u prelijepom gradu na Savi...Slavonskom Brodu...

*Većinu svoga vremena provodim u prirodoslovnoj gimnaziji "Matija Mesić",prezicnije u 1.g razredu...ma prava matematičarka,nema šta..hehe

*Svoje slobodno vrijeme posvećujem "učenju",prijateljima,msnu...itd...hehe

*Inače treniram odbojku u najboljem klubu ŽOK "Matija Mesić" već dvije godine...u tom sam klubu upoznala osobe koje su mi se jednostavno zavukle pod kožu,koje jednostavno obožavam...to su cure koje samnom treniraju i trener...uvijek su tu...ma nešto predivno,oni koji ih neznaju na velikom gubitku su...dada...možda smiješno,ali istinito!!!...

*U većini stvari želim i pokušavam biti optimist ali nađe se i koje pesimitično razmišljanje...sve svađe,nesuglasice,tračeve riješavam razgovorom i sve što mislim kažem u lice...

*Kako mi neki kažu da još nisam ni počela živjeti i da nije moguće da sam već toliko stvari proživjela ali eto posebna sam pa mi se dosta stvari dogodilo,od lijepih pa do ružnih stvari...No iz svega što mi se dogodi bilo to lijepo ili ružno,dobro ili loše izvlačim pouku i pokušavam to više ne napraviti..

*Kod prijatelja,poznanika pa i onih koje nepoznam izrazito cijenim iskrenost...volim kad mi se sve kaže u facu koliko god bilo bolno lijepše je saznat direktno nego kako sam ja znala radit jednu pijesmu pjevat jednom a desetom drugu pjesmu...no na svojim pogreškama se uči,izvlači se pouka i pokušava se ne napravit više tu glupost...

*Niko nije savršen...to je jedna činjenica koju neki ljudi jednostavno nemogu shvatiti...nema osobe na ovom svijetu koja nije nikad pogriješila i koja je savršena...svako ima svoje mane i vrline ali ako se malo potrudiš svoje mane možeš pretvoriti u vrline...

*Jako sam sentimentalna,osjećajna,ponekad i brzopleta...brzo puknem i onda radim ružne geste tj. govorim sve što u onom trenutku i nemislim,to mi se upravo dogodilo ovih dana i žao mi je ali sada nemogu ništa,napravila sam glupost i kajem se zbog toga ali očito da to nije dovoljno da se ispravi to moje ponašanje..al jbg..takva sam,kakva sam...

*Svoje osjećaje,emocije,razmišljanja i fiozofiranja volim prenjeti na papir tako da će te vjerovatno na mome blogu moći najviše čitati moje sastave ndm se da će vam se svidjeti...


SADA IDU NEKE STVARI KOJE SAM NAUČILA U SVOM KRATKOTRAJNOM ŽIVOTU

Naucila sam....
Da ne mozes natjerati nekog da te voli, sve sto mozes
uciniti jeste da budes neko
koga se moze voljeti.

Naucila sam....
Da ne mora znaciti da je nekome stalo do mene, ako je
meni do njega.

Naucila sam....
Da trebaju godine, da se izgradi povjerenje, a samo
sekunde da se unisti.

Naucila sam....
Da nije vazno sta imam vec koga imam u zivotu.

Naucila sam...
Da mi treba dosta vremena da postanem osoba koja hocu
da budem.

Naucila sam....

Da sam odgovorna za ono sto uradim, bez obzira, kako se
ja osjecala.

Naucila sam....
Da ili ja kontroliram svoje ponasanje ili ono kontrolira
mene.

Naucila sam.....
Da koliko je god veza strasna i burna, ta se vatra
postepeno gasi i bolje bi bilo da
njeno mjesto dodje nesto drugo.

Naucila sam....
Da kada sam ljuta, imam pravo na to, ali mi ne daje za
pravo da sam okrutna.


Naucila sam....

Da ako me neko ne voli onako kako bih htjela, ne znaci
da me nikako ne voli.

NAUCILA SAM.....
DA ZRELOST ZAVISI OD ISKUSTVA KOJE SAM
DOZIVJELA I OD ONOGA
STO SAM NAUCILA A NE OD BROJA RODJENDANA KOJE
SAM SLAVILA.

Naucila sam....

Da obitelj nece uvijek biti uz mene, mozda zvuci
smjesno, ali ljudi koji ti nisu
niko i ništa se mogu brinuti o tebi, mogu te voljeti i nauciti
me da ponovo vjerujem
ljudima. Obitelji ne moraju biti bioloske.

Naucila sam....
Da nije dovoljno da mi drugi oproste. Nekad moram
oprostiti sama sebi.

Naucila sam....

Da bez obzira koliko mi je srce slomljeno, svijet nece stati
zbog mog bola.

Naucila sam....

Da ako se dvoje ljudi svadja, ne mora znaciti da se ne
vole, a ako se ne svadjaju da se
vole.

Naucila sam.....

Da ne moram mijenjati prijatelje ukoliko se oni
mijenjaju.

Naucila sam....
Da dvoje ljudi moze gledati istu stvar i vidjeti je razlicito.

NAUCILA SAM....

DA LJUDI DO KOJIH MI JE STALO BUDU MI PRERANO
ODUZETI.

Slikice:..posebno mjesto osim obitelji u mom životu imaju i moje 2 najboje frendice...

Marija
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*Ona je jedna predivna,prekrasna cura.Poznamo se već 4,5 godine,ali koliko smo se zbližile čini mi e kao da ju poznam već 10 godina...Ona je cura koja uvijek ima svoje JA,sve će ti reći u facu pa koliko god bolilo,uvijek je tu u dobru i u zlu...Jako je cijenim,volim i istinsku poštujem...Mala moja jedino što ti ja želim reći da nijedan dečko nije vrijedan tebe jer ti svi biser na ovom svijetu koje zaslužuje puno više nego što ti misliš i nijedan dečke nije vrijedan tvoje unutarnje i vanjske ljepote jer ti srećo moja zalužuješ najbolje...Hey djevojko nebudi slijepa!!!Budi sretna i vesela kad si tako lijepa...A one neka tada gleda tu tvoju ljepotu...I shvati kakav je KRETEN u životu!!!...Mala volim te i uvijek sam uz tebe...VOLIM TE!!


Ana



*Moj šećer na kraju je mala velika kalsičarka,ljepotica moja koja je već u dugoj vezi s Kićom...Poznamo se već 12 godina i proživjele smo lijepe i ružne trenutke od svađa,tuča pa sve do smijeha i suza...S njom možete umrijet od smijeha,pa predobra je osoba,uvijek mi pomaže i sluša moje jadikovanje koje počne ozbiljnim razgovorom i završi osmijeh,jednostavno nedopušta vam da budete tužni i tjeskobni tj. s njom to ni nemožete biti...To je moje srce najdraže koje obožavam i voljela bih kad bi više vremena mogla provoditi s njom...OBOŽAVAM TE SRCE MOJE!!!!VOLIM TE PUNOO!!!



Dobih od nekoga ovo, i sada sam radoznao da li ce se ime tvoje>>>ljubavi pojaviti na monitoru tvog kompjutera. Citaj ovdje ispod;>>>tko zna...Kada je djevojka tiha - misli na milijun stvari.Kada>>>djevojka ne reagira - duboko je zamisljena.Kada te djevojka upitno>>>gleda - pita se koliko dugo ces kraj nje ostati.Kada djevojka>>>odgovori: 'sa mnom je sve u redu' - onda ima grdne probleme.Ako te>>>djevojka prodorno promatra - pita se zasto je lazes.Kada djevojka>>>spusti glavu na tvoje grudi, zeli da zauvijek ostanes krajnje.Kada>>>te djevojka zeli vidjeti svaki dan - svidjas joj se.Ako djevojka>>>kaze: 'Volim te' - ona to zaista i misli.Kada djevojka kaze:>>>'Nedostajes mi' - onda ne nedostajes nikom na svijetu vise nego>>>njoj.Posalji ovo dalje na 15 adresa s tvoje liste ili ces dozivjeti>>>ljubavnu nesrecu.U petak ce te poljubiti neko tko te voli.Ne smijes>>>prekinuti ovaj lanac!! Kopiraj tekst i onda ga zalijepi u novo>>>pismo da bi izbjegao pojavljivanje cudnih znakova prije teksta zbog>>>cega pismo postaje necitko!Trebas ovo poslati u naredne 143 minute>>>na 15 adresa i ako poslije toga na F6 pritisnes vidjet ces na svom>>>monitoru velikim slovima ispisano ime tvoje ljubavi! Cudno, ali>>>istinito

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr