living my own life....

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


.....blogovi koje čitam.....

za partijanere i partijanerice
Luna;)
minimAlisticA
vrucina
Bucko™
(dixi) PARTIYANERICA*
bleeding heart lass
The_Jacbri :)
*buba*



....ovdje ću pisati baš sve...sve što me muči, sve zbog čega sam sretna....i tako....bzv...

myspace

myspace graphics



pa eto...neshto malo o meni...imam 18 godina...
...luda sam, iskrena...
...obozavam elektronsku glazbu....posebno techno i electro...i luda sam za partyima...
i tako...volim putovati, raditi gluposti...bla,bla,bla....
pricham, meljem, frfljam bezveze....pa ako vam se svidi, chitajte me...



myspace

Stuff for your blog!



...inache obozavam tweetye....


MISS KITTIN
"every night with my star friends
we eat caviar and drink champagne
sniffing in the v.i.p. area
we talk about frank sinatra
you know frank sinatra?
he's dead... dead!
ha ha ha!"

"to be famous is so nice
suck my dick
kiss my ass
in limousines we have sex
every night with my famous friends
..."

"motherfuckers are so nice
suck my dick
lick my ass
..."

- Miss Kittin & The Hacker: Frank Sinatra

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters


...opet ja....malo novija slikica...
Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

....ljubav....
Put ljubavi je trnovit.
Nepotrebno je raspravljati o ljubavi, jer ljubav ima svoj vlastiti glas i govori sama za sebe.
Ljubav je uvijek nova. Svejedno je volimo li jedan, dva, deset puta u životu – uvijek smo pred situacijom koju ne poznajemo. Ljubav nas može odvesti u pakao ili raj, ali uvijek nas nekamo odvede. Treba je prihvatiti, jer ona je hrana našeg postojanja. Ako je odbacimo, umrijet ćemo od gladi, gledajući bremenite grane na stablu života, bez hrabrosti da ispružimo ruku i oberemo plodove. Treba ići za ljubavlju gdje god ona bila, čak i kad to znači sate, dane, tjedne razočarenja i tuge. Jer u času kad krenemo ususret ljubavi, i ona kreće ususret nama. I spasi nas.

19.07.2006., srijeda

Ovo je svijet za neke važnije, ovo je put za neke snaznije....

Da se javim na kratko.... nisam imala ni volje, a ni neke inspiracije da pishem o bilo chemu....
Al, evo, sad sam se malo trgla i odluchila natipkati svega nekoliko sitnica...
Idem na more za dva dana...nisam neshto uzbudjena, al jedva chekam da se maknem odavde i da pochnem zaboravljati sve loshe shto mi se u zadnje vrijeme dogodilo...
Prvo chu s lijepim stvarima: polozila sam vozachki i upisala sam fax... happy sam zbog toga...bila sam 22 od njih 636 i prezadovoljna sam rezultatom...
...da, nemam vishe dechka, ostavljena sam... za moje dobro, kaže on....a shta chu, drzim se....
Ljeto provodim radno, uz kratke predahe odmora u dobrom drushtvu i litrama alkohola:) ... zaboravljam tuzne uspomene...
Ne bih vishe pisala...dosta od mene za sada....kad se vratim s mora mozda budem imala vishe volje za pisanje....
Veliki kiss svima... i chitamo se uskoro....


- 19:15 - Komentari (13) - Isprintaj - #