living my own life....

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


.....blogovi koje čitam.....

za partijanere i partijanerice
Luna;)
minimAlisticA
vrucina
Bucko™
(dixi) PARTIYANERICA*
bleeding heart lass
The_Jacbri :)
*buba*



....ovdje ću pisati baš sve...sve što me muči, sve zbog čega sam sretna....i tako....bzv...

myspace

myspace graphics



pa eto...neshto malo o meni...imam 18 godina...
...luda sam, iskrena...
...obozavam elektronsku glazbu....posebno techno i electro...i luda sam za partyima...
i tako...volim putovati, raditi gluposti...bla,bla,bla....
pricham, meljem, frfljam bezveze....pa ako vam se svidi, chitajte me...



myspace

Stuff for your blog!



...inache obozavam tweetye....


MISS KITTIN
"every night with my star friends
we eat caviar and drink champagne
sniffing in the v.i.p. area
we talk about frank sinatra
you know frank sinatra?
he's dead... dead!
ha ha ha!"

"to be famous is so nice
suck my dick
kiss my ass
in limousines we have sex
every night with my famous friends
..."

"motherfuckers are so nice
suck my dick
lick my ass
..."

- Miss Kittin & The Hacker: Frank Sinatra

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters


...opet ja....malo novija slikica...
Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

....ljubav....
Put ljubavi je trnovit.
Nepotrebno je raspravljati o ljubavi, jer ljubav ima svoj vlastiti glas i govori sama za sebe.
Ljubav je uvijek nova. Svejedno je volimo li jedan, dva, deset puta u životu – uvijek smo pred situacijom koju ne poznajemo. Ljubav nas može odvesti u pakao ili raj, ali uvijek nas nekamo odvede. Treba je prihvatiti, jer ona je hrana našeg postojanja. Ako je odbacimo, umrijet ćemo od gladi, gledajući bremenite grane na stablu života, bez hrabrosti da ispružimo ruku i oberemo plodove. Treba ići za ljubavlju gdje god ona bila, čak i kad to znači sate, dane, tjedne razočarenja i tuge. Jer u času kad krenemo ususret ljubavi, i ona kreće ususret nama. I spasi nas.

28.05.2006., nedjelja

....hrvatska:iran - 2:2...

...evo, tek sam se oporavila od norijade... znam da je bilo jako puno cuge, vrištanja, skakanja, pjevanja, ludovanja...ajme šta smo stvarali...bilo je tako ludo... onak cugali smo cijeli tjedan prije norijade i zadnja tri dana škole i onda za norijadu navecher...jednostavno dotukla nas je sve cuga,... bed je bio shto sam se ja razbolila dva dana prije norijade i doktorica mi odredila strogo mirovanje, al ju ja nisam poslushala pa sam za norijadu skakala, ludovala i jednostvno se preforsirala tak da sam ovih dana poslije norijade bila poprilichno izkomirana... al evo, sad sam malo bolje... sam mi se ponovo izgleda vracha jebena astma koju nisam imala vech godina.... i vech dvije nochi ne spavam jer se gushim pa se bojim i zaspati... valjda che danas biti sve ok...
Mal mi je tuzno sve to.... onak, gotova shkola...jesam, chekala sam to... al iskreno, falit che mi... luda ekipa,...
da,da... kraj, nema više sjedenja u klupama, šala na račun profesora, šaptanja pod satom, bacanja papirića, smiješnih izjava i provala....cuganja u shkoli, prepisivanja pod testovima, pravljenja grupnih shalabahtera....i da ne nabrajam dalje...
a takav je zivot, negdje gubish, negdje dobivash...
Na kraju bila sam na Liebingu, sam shto on nije doshao, al je meni bez obzira na to party bio super....
A vani je neka jebena oluja i malo me strah... a trebala sam se danas vidjeti sa svojim dragim, sam et... mama mi je neshto bolesna i svashta neshta....
I dobila sam 600kn shto sam radila kao hostesa... sad sam u velikoj napasti da to sve potroshim... hm, a zna se na shta...na krpice i kozmetiku...
I da...nashla sam si neki poslich....nishta teshko... ustvari radim ono shto volim...a to je shooping, i josh za to primam novac...weeeee....a ja bi tak pooono noffffaca da si svashta pepoga mogu kupiti...
Buduchi da sam odsada svaki dan kuchi, odluchila sam generalno pospremiti cijelu kuchu...svaki dan po jednu prostoriju, malo po malo... jer dok je bila shkola to sam sve radila onak povrshinski...i nisam zadovoljna s tim..volim da je oko mene sve pepo i chisto....
Bash sam sada neka luda... i sad bih svashta neshta radila.... al ne mogu....ajoj...
A opet sam vam toliko toga nadrobila u ovaj post i sumnjam da che ga itko prochitati do kraja....shto vam nechu zamjeriti...jebiga....raspisala sam se....nechu vishe, prestajem....stala sam....stajem.....kraj....

Pusaaaaa......

- 18:50 - Komentari (21) - Isprintaj - #