living my own life....

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


.....blogovi koje čitam.....

za partijanere i partijanerice
Luna;)
minimAlisticA
vrucina
Bucko™
(dixi) PARTIYANERICA*
bleeding heart lass
The_Jacbri :)
*buba*



....ovdje ću pisati baš sve...sve što me muči, sve zbog čega sam sretna....i tako....bzv...

myspace

myspace graphics



pa eto...neshto malo o meni...imam 18 godina...
...luda sam, iskrena...
...obozavam elektronsku glazbu....posebno techno i electro...i luda sam za partyima...
i tako...volim putovati, raditi gluposti...bla,bla,bla....
pricham, meljem, frfljam bezveze....pa ako vam se svidi, chitajte me...



myspace

Stuff for your blog!



...inache obozavam tweetye....


MISS KITTIN
"every night with my star friends
we eat caviar and drink champagne
sniffing in the v.i.p. area
we talk about frank sinatra
you know frank sinatra?
he's dead... dead!
ha ha ha!"

"to be famous is so nice
suck my dick
kiss my ass
in limousines we have sex
every night with my famous friends
..."

"motherfuckers are so nice
suck my dick
lick my ass
..."

- Miss Kittin & The Hacker: Frank Sinatra

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters


...opet ja....malo novija slikica...
Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

....ljubav....
Put ljubavi je trnovit.
Nepotrebno je raspravljati o ljubavi, jer ljubav ima svoj vlastiti glas i govori sama za sebe.
Ljubav je uvijek nova. Svejedno je volimo li jedan, dva, deset puta u životu – uvijek smo pred situacijom koju ne poznajemo. Ljubav nas može odvesti u pakao ili raj, ali uvijek nas nekamo odvede. Treba je prihvatiti, jer ona je hrana našeg postojanja. Ako je odbacimo, umrijet ćemo od gladi, gledajući bremenite grane na stablu života, bez hrabrosti da ispružimo ruku i oberemo plodove. Treba ići za ljubavlju gdje god ona bila, čak i kad to znači sate, dane, tjedne razočarenja i tuge. Jer u času kad krenemo ususret ljubavi, i ona kreće ususret nama. I spasi nas.

20.04.2006., četvrtak

....hochu malo vishe vremena....

.....vrijeme, vrijeme, vrijeme....ja ga nemam, nemam vremena....
evo sad sam nashla neshto vremena da vam se svima javim i da napishem novi post....jebiga, meni ovi praznici i nisu praznici.....radim od proshlog ponedjeljka....ovo mi je prvi neradni dan....i dodjem kuchi oko 2 i onda vishe nisam ni za k...c....
idem na predavanja za vozachki....pa chu i ja uskoro da se vozam...i vishe nikoga nechu morati moliti da dolazi po mene, da me vracha kuchi....itd....
joj, imam jedan problem koji me vech duze zabrinjava....zdravstveni....i sad chu otichi kod doktora i rijechiti sve svoje brige, nadam se....osim ako nije neshto ozbiljno, chega se jako bojim.....bojim se shto che mi rechi....uf,uf....nadam se da nije tako strashno....
da, uskoro ponowo pochinje shkola...a ja se uopche nisam odmorila....a neka, i tome je uskoro kraj, a onda sve chetiri u zrak, do prijemnoga...
ma i taj faks....mene iskreno ne zanima nishta...al svi moji che upisati ekonomiju pa chu tako i ja....iako me nekako privlachi matematika i statistika, al brijem da je to preteshko, a ja sam ovako prelijena, tako da to ne bi ishlo...
uskrs mi je proshao ok, u cugi naravno...bila sam i na misi, a nisam dugo bila...
danas idem kod djechka....al me zivcira glupa kisha koja pada------
i et, ne znam shta vishe da vam kazem....nisam dobro, zabrinuta sam, jako.....i bojim se...uzass....

eto, ljubim vas sve i uzivajte mi josh malo u ovim praznicima...
- 09:47 - Komentari (34) - Isprintaj - #