Sve i svašta u Lalitinoj glavi

subota, 10.07.2004.

I to je prošlo!

Hvala Bogu i to je gotovo. Odradila sam prijamni, a dali sam ga odradila uspješno, znat ću u utorak. Na prijamnom je bilo puno ljudi koje znam, između ostalih i troje mojih dragih frendova. Bilo nas je sveukupno 10 u kolicima, dosada najviše u povijesti faksa. Budući da teško pišem, imala sam pomagačicu koja je pisala umjesto mene, ja sam čitala i odgovarala. Prvi je na redu bio test inteligencije koji se sastojao od 3 mala testa po 20 zadataka, treba savit sliku koja najbolje upotpunjuje niz. (U rješenja tog testa nisam sigurna).
Potom je na red došla opća kultura od 100 pitanja, na sva pitanja sam odgovorila, ali nešto sam znala, a nešto pogađala.
Zatim je na redu bio test iz hrvatskog od 50 pitanja, sva sam riješila, ali nisam sigurna da je točno. I šećer na kraju opća obavještenost od 60 pitanja, sva sam riješila, ali nisam sigurna u točnost.
WHAT'S DONE, IS DONE!
Trenutno slušam muziku, točnije grupu Evanescence, album Fallen i uživam.
See ya all later!

10.07.2004. u 20:51 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< srpanj, 2004 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moje (ne)pismene umotvorine i razmišljanja.

Koliko li to ljudi posječuje moj blog?!? Baš se pitam?!?

Free Web Counter

Free Hit Counter

Ljudi koje volim čitati!!!!

asti100
keksi i smrad by diplomirana debelakrava
Bračne vode...ili...gratakaža



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws





Cursors