Sve i svašta u Lalitinoj glavi

petak, 09.07.2004.

Sutra je dan D

Sutra u podne je prijamni ispit na Filozofskom faksu. Živčana sam poprilično jer rezultati tog ispita odlučuju što ću biti u životu i gdje ću biti te što ću raditi iduće četiri godine. Na prijamnom ispituju opću kulturu, opću obavještenost, hrvatski jezik i inteligenciju. Cijela procedura traje četiri sata i počinje u podne. Na moju sreću na prijamni sa mnom idu moji dragi prijatelji pa ako prođemo opet ćemo skupa dijeliti muke, ovaj put studentske. Držite nam fige.

A sad dosta o tome.Danas mi je u gostima bila baka iz Slavonije te bratić i sestrična. Bilo je zabavno, pokazivat slike s maturalne i sve to.

Jučer sam imala novinarsku pa sam morala u centar grada u devet u jutro, ali bilo je super, u utorak idem opet, doći će nam T.- mentor za radijsko novinarstvo i cijela ekipa s radija. Baš se veselim jer bih se voljela baviti radijskim novinarstvom pa makar i rekreativno.
Navečer sam išla van s M. i N. - mladim bračnim parom, bilo je ludo, bolio me trbuh od smijanja.

Držite mi FIGE, SUTRA JE DAN D! Javim se kad sve završi.

09.07.2004. u 22:35 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< srpanj, 2004 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moje (ne)pismene umotvorine i razmišljanja.

Koliko li to ljudi posječuje moj blog?!? Baš se pitam?!?

Free Web Counter

Free Hit Counter

Ljudi koje volim čitati!!!!

asti100
keksi i smrad by diplomirana debelakrava
Bračne vode...ili...gratakaža



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws





Cursors