Sve i svašta u Lalitinoj glavi

utorak, 01.06.2004.

Čitajte malo što i ja!!!!!

evo dragi moji čitetelji ili što već, jer ovo komentira samo moja najbolja sestra koja me trpi i jedan dečko kojeg ne poznam i nikako da dođem do njegovog bloga.
Ako itko ovo čita, čitajte malo što i ja.
Pa evo da počnemo:

Da, odluku što ću studirati donjela sam još u djetinjstvu, s navršenih deset godina. Ona nije usmjerila samo moj životni put, nego i način na koji ću proučavati književnost: nikada ne prešućivati bliski odnos dviju činjenica. Prva se naziva život, a druga literatura. A kada se njih dvije nađu pred pažljivim promatračem, čvrsto se stapaju u čarobnu riječ prepoznavanje, u onu u kojoj leži tajna književnog uspjeha.


Ulomak iz knjige Julijane Matanović
>Kao da smo otac i kći<


Usput, dok ovo pišem,slušam cd-e Norah Jones- Feels like home, Come away with me, koje preporučujem svima koji se žele malo odmoriti i opustiti.

01.06.2004. u 21:03 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< lipanj, 2004 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moje (ne)pismene umotvorine i razmišljanja.

Koliko li to ljudi posječuje moj blog?!? Baš se pitam?!?

Free Web Counter

Free Hit Counter

Ljudi koje volim čitati!!!!

asti100
keksi i smrad by diplomirana debelakrava
Bračne vode...ili...gratakaža



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws





Cursors