Sve i svašta u Lalitinoj glavi

četvrtak, 27.05.2004.

Moja opsesija

Sad ću vas upoznati sa mojom omiljenom stvari i pričama vezanim uz nju.
Moja glavna opsesija je glazba, moja opsesija ide toliko daleko da bez problema idem gdje god treba da bih kupila cd koji hoću. Isto tako spremna sam provesti noć na internetu da bi našla ono što hoću.
Ne znam kada je ta moja zaluđenost počela.
Naime, starci su mi pričali da su moje uspavanke pjevali Oliver i drugi s gramofona jer u protivnom nitko u zgradi nije mogao spavat, a na mamino pjevanje bi vrištala. Za mene je otkad sam se rodila postojala glazba. Nažalost ne znam ništa svirat, ali mjuzu u skoro svim njezinim oblicima obožavam.
Ponosna sam što imam priliku otići, vidjeti i doživjeti sve to što me zanima, makar neke osobe i nisu tako divne kao što se čine preko radija ili tv-a.
Bez obzira na to večina ljudi je ok i drago im je kad uživaš u onome što oni rade.

Na kraju glazba je moj život i voljela bih naći posao u tom svijetu. Držite fige da ostvarim san.

27.05.2004. u 14:42 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



  svibanj, 2004 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moje (ne)pismene umotvorine i razmišljanja.

Koliko li to ljudi posječuje moj blog?!? Baš se pitam?!?

Free Web Counter

Free Hit Counter

Ljudi koje volim čitati!!!!

asti100
keksi i smrad by diplomirana debelakrava
Bračne vode...ili...gratakaža



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws





Cursors