la lara na izletu

četvrtak, 14.09.2006.

Dajte bar produzeni vikend

"Da bismo imali uspeha u životu i radu veoma je važno dobro započeti svoj posao i biti istrajan u onome što preduzimamo. Drugim rečima, važno je imati dobru i jaku motivaciju, odnosno važno je znati i hteti sebe motivisati.
Kad nešto zaista želim i kad sam spreman za to da platim veliku cenu da to postignem, tada se sve još neupotrebljene energije, afektivne i intelektualne prirode, aktiviraju u meni i počnu raditi za mene.
Stari rimski pesnik Publije Ovidije izrekao je jednu mudru izreku koju bi bilo dobro imati napisanu na svome radnom stolu. Ona na latinskom jeziku glasi: „Animus hominis quidquid sibi imperat - obtinet“. U prevodu pomenuta rečenica glasi: „Ljudski duh šta god sebi zapovedi - postiže“. Naglasak je ovde na samomotivaciji." (danasnji Danas)

Ne znam kako ostali, ali ja sam spremna za odmor. Ponovo. Sta da radim? Cini mi se da je malo rano.

- 10:50 - Komentari (11) - Isprintaj - #