la lara na izletu

srijeda, 06.09.2006.

Fabulous life of...

Fabulous life of...na VH1 je najtrash emisija koju znam, cak i u poredjenju sa vrlo ostrom konkurencijom u Srbiji. Mada, ima TV Balkanika, kablovski program za Srbiju, Bugarsku, Makedoniju, Rumuniju, ne znam jel' ima i drugih zemalja, u svakom slucaju tu ima muzike za neverovati, spotovi su apsolutno l-u-d-i-l-o, a pride mozete da posaljete svoje ime i ime osobe koja vam se svidja, i onda ce oni izracunati u procentima koliko se volite i to prikazati na ekranu. Odlican customer service.
E, ali sinoc sam prvi put videla na MTV Adria emisuju Sweet Sixteen, ne znam, verovatno je emisija od pre, uglavnom je emisija o tome kako neke devojchice prave zurke da proslave coming out of age, jel' se tako kaze. Kako se biraju pozivnice, muzika, odeca. (Majke isto imaju zapazenu ulogu). Toliko me fasciniralo, da sam odgledala dve za redom. Lici na 48 sati svadba.
Takodje sam primetila da je izasla knjiga 55 Ways to Have Fun with Google.

U Beogradu ima Evropsko prvenstvo u veterpolu. Jedan od nacina to have fun kad idete na posao je da sretnete celu ekipu Holandije. Zato sto ta ekipa izgleda fenomenalno. Ali sta da pricam, to je sve Shandor razradio.

Inace, posto sam procitala Komo, presla sam na Dnevnik jedne zime, koji podjednako prija.

- 11:05 - Komentari (14) - Isprintaj - #