subota, 29.11.2008.

Sve po starom...da očekujem promjenu uskoro??

Nanos korektora,
Nanos pudera..
Baš onoliko koliko treba da prikrije brazde od suza ispod očiju..
Tuš.
Maskara.
Sve sa tolikom pažnjom..
Crni lak ponovno na noktima.
Niti jedne greškice.
Uvježbani osmijeh pred ogledalom.
Lijepa sam..ha,da..
ne ne..nemoj danas obuti starke,ne daj bože martensice..
hmmm..uzmimo nešto na petu..da,definitivno na petu...
Blistavog li osmijeha...
Bit će dobro,lijepo ćemo pijuckati skupa pića,smješkati se onako pristojno,uštogljeno..
Neće biti tebe da me pogledaš onim pogledom " Možeš ti to..ako ne,zajedno ćemo.."..tko će mi se javljati gdje god se pomakne.."Ej,idem ja do wc-a.." xD
-"Pa idi,ne moraš mi se javljat svaki puta.."
-"Nema veze,želim..[osmijeh]..nemoj ostati sama!"

...

I onda,kao i uvijek..previše alkohola..
Ono pristojno smješkanje prijeći će u cerekanje..
Upiranje prstom u smiješne figure i njihove pokušaje nečega što oni nazivaju plesom..
Bravo M. uspjela si još jednom pretjerati...
Odlaziš kući i nije te briga..
Ujutro se budiš okružena smradom i mučninom..
S rupom u prsima...


**edit
Rečeno,učinjeno...

I'm a creep,
I'm a weirdo
What the hell am I doin' here?
I don't belong here...


18:06 | Komentari (15) | Print | ^ |

ponedjeljak, 03.11.2008.


Počnem...pa stanem...
Ustanem pa odustanem...


22:51 | Komentari (16) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.