skaska

subota, 11.02.2012.

seks i opet seks

pa evo kaj ja mislim o cijeloj toj spiki vezano uz aktu paktu, sopu, repu, anonimuse i tak to kaj mi je već sve skup antipatično na prvi dvogled. dakle, ni med medom ni pravice, neko bagrem, neko livadu, a bogme neko i cvetni. prikupljam informacije i kad ih procedim dogodi se tak da iz svega ispadne deci nečega kaj bi zvučalo ko idite mi svi skup u lepu našu.
već sam ovđekarce pričala o tome kako su se glazbenici lepo zaštitili, pa i svaka šuša koja propjeva na šupak i biva puščena ili ne puščena na koje uređajno tijelo za to napravljeno dobiva pinku. kako u svijetu ne postoje samo glazbenici i "glazbenici" tako ovi ostali bivaju pokenjani, no većina je za to sama kriva. nit se bune nit se organiziraju, međusobno dapače se destabiliziraju i situacija je zatečena takva da mi se ne da uopće razglabati, bolje da gledam pršić kroz prozorčić.
no, danas mi je zapeo za oko jedan postić na fb-u gospodina jasmina krpana u kojem je on metnul svoju fotku neprežaljenog prevoditelja, stihotvorca i tamburaša đonija johana the stulica, a autorsko mu je djelo eksploatirano ko nafta, plava riba i muškarci od žužike. i sad veli jasmin da di bi on bil da su mu samo kunića davali kad su tu fotku uzimali za sve moguće svrhe i posvrhe. jest jasmine, istina je. većina autorskih djela fakat u ovom svijetu "s vama kroz život" i "to je ono pravo", stvorena od autora nazbilj ima poziciju besplatne kurve. ipak velim, zapitajmo se, koliko su autori mogli učiniti sami da ih nitko ne hebe besplatno. koliko, kada, kako, zašto, na koji način...ja velim puno, jer držim se one narodne: mene ne bu niko hebal (besplatno)

- 11:36 - Komentari (5) - Isprintaj - #