skaska

ponedjeljak, 19.12.2011.

seksualni odgoj

nije normalno, pa sad sam tek vidla da bu prošel prosinac a da nisam guknula. i izbori su prošli. i izborili su se, eh teško im bilo. tri dana sam imala migrenu i četvrti dan se probudila u novom jednopartijskom sistemu. okej, država je sređena, tj. sredit će se oni koji su se zamenili, a kaj s gradom.
brine me proračun i kak ga napuniti. to brine i bandića. okej voda. fakat se nalevamo. treba to dić. i još nam nije dosta ova kaj curi, svaka šuša nosi platičnu bocu. pa prijevoz. nema više na zadnja vrata. ni na srednja.
možda ove gore na mirogojcu i ostalim poljanama. dok mi stežemo remen, delamo ko stoka i ne stignemo spat, oni leže i ni makac. dakle, ja sam da se digne ta grobna naknada i šlus. nije to puno za mir. ak ne vjerujete picnite do sjeverne koreje.
eto, javila se. ni iz pariza, ni iz budima ni iz yorka. ne mičem.
u nastavku: što misli gospođa Duda Zaplatić o uvođenju seksualnog odgoja u škole.

- 20:21 - Komentari (8) - Isprintaj - #