skaska

četvrtak, 10.06.2010.

s predsjednikom bez kave

iako nam se svima često čini da se više ne zna tko pije tko plaća, situacija je krajnje drugačija. itekako se zna tko pije (oni), a tko plaća (mi). mala je utjeha kaj nismo u tom sistemu jedini, no eto, da sam ja Josipović delala bih neke stvari i izvan "kontrole", pa bih recimo danas pozvala na onaj šareni tepih sve čelnike medija i lepo im rekla: dosta dečki (svi su dečki!). oni bi pitali čega, a onda bih im ja pokazala današnje novine, pokazala snimku svih jučerašnjih informativnih emisija, upalila bih i laptop pa da vide sve portale i tak to. oni bi opet pitali u čemu je kvaka a onda bih im odsvirala onaj tužni adagio od albinionija, onaj kaj uvijek svira u kremiću kad spuštamo drage ljude u korak do peći i lijepo sve onako nježno, da im uđe na pravu rupu počela: dosta je ljudi tog sranja, pogledajte kaj su vam glavne vijesti, koje likove moramo gledati na naslovnicama, drugim, trećim, četvrtim, petim i ostalim stranama. to su stvarno udarne vijesti. udare te i ukoče. trebalo bi biti obrnuto. trebali bi se svi otkočiti. dakle, maknite sve te krimose, ne dajte im medijski prostor. ak treba nekog hvatati metnite im sliku na osnovne živežne namirnice, ljudi bu ih vidli, pa bu vam javili. dosta više tih sranja. metnite ih negdje iza prognoze ili napravite neki kutak pod naslovom "hvataj lopova", dajte malo raščistite to smeće, dajte zraka. ovo je fakat prevršilo svaku mjeru, ne samo dobrog ukusa, jer ukusa više nema. dajte hitite te gnusove u svoje male izbice. kaj nije dosta da smrade čim izađu iz njih, a vi ih još naslikavate i delate im reklamu. ono fakat im delate reklamu. zakaj ja moram sanjati onog sretka kojeg zovu zvijer, pa kaj se ništ drugo ne događa? uostalom, ja bih bila za to da vi njih uslikavate i poklanjate im medijski prostor (kao da im se bogati klanjate), kad bi to rezultiralo nečim pozitivnim. eto, tako bih ja njima rekla i ni kavom ih ne bih ponudila.

upadajte:
evo zamolila me jedna draga kolegica da linkam njen novi blog. pa prosim evo to, kao poslovično znana dobra cura, upravo radim. dakle, obratite pozornost na lijevi link: zgloboboljka-kroničarka. cura obećava da s drugim postom postaje prosta kak ste i kod mene navikli.
upadajte 2:
dragom Dušku Mucalu čestitam na novoj dužnosti. rekla sam ja, jednom prilikom svojim curama na nedjeljnoj rakiji, videle bute da bu nam Rohatinski krojil i kazališne programe.

- 07:48 - Komentari (13) - Isprintaj - #