skaska

ponedjeljak, 07.06.2010.

dva u jednu

jučer bacila oko na davora bernardića. sad, rekli bute da ne pratite ili da vas briga il nekaj slično. al činjenica je da bu zgeliran čovek drmal gradom koji je još malo, nažalost, cela država. bljak. ne bih previše komentirala kita koji ima ušteđevinu od 30 somova kuna, a za ročkas potroši 17 somova, tipa koji mi vuče na vegetarijansku janjetinu, al si uvek mislim zakaj takvi a ne oni kaj odmah skuže takve. jebate kaj da su oni koji ODLUČUJU o našim sudbinama pali s Plutona. ne drži mi kiselu vodu spika ne gledam, ne zanima me i tak to. to ne sam da mi ne drži vodu neg me najviše jada. to kaj to dopuštamo. jer jedno je graditi karijeru u poslu. nekaj zajebeš i zajebal si najviše sebe, a drugo u politici. tu zajebeš sve (samo njih ne).
pusa pusa pusa

- 10:25 - Komentari (16) - Isprintaj - #