skaska

subota, 06.03.2010.

akutni doritis

traktori na cestama, pevec osmeh na jacinom licu, tuga i kič u opatiji. jedino kaj podseća na nekaj davno kaj je bilo okej su lusteri. ono djeluju mi totalno frustrirano. kao da gledaju sav taj jad dolje, pa bi poletjeli da mogu gore. a gore ne može. ne pitajte me zakaj sam odgledala od početka do kraja to vrijeđanje uma i tijela hrvatskih tv-pretplatnika. onu šulentićku bi svakak trebalo vratiti u dječji program. vrhunac njenog fenomenalnog vođenja nepismene trbuhozborske ovce na špagi je rečenica koja počinje nekak ovako: užasno mi je lijepo...ida jedina okej, al kaj tu ona uopće dela, kaj je zbilja takva kriza. ona dva tulipana mi idu već kroz vuha, a mila prelijepa krasotica najljepša i najpametnija najdivnija ma ono nema te žene koja joj može ljubiti skute od skuta ono, trebalo bi ju odmah u madam tisno da više ne slinimo, a i ona bi se odmorila od danonoćnog demantiranja s kim je i di spavala.
i sad...kad bi me mučili ko matiju gupca da moram dati glas nekoj od pjesmuljaka ja bih ga dala Žigi, jer čovek je norveška faca i tu bi nam bila jedina nada da opet i opet ne zgrajzlamo. ove kaj su pobijedile nemaju ono najbitnije kaj se traži, a to je sluh. onda nemaju pristojnosti, pa dobacuju publici hvala, pa zazivlju mama, pa...mislim strašno za one lustere. to kaj je pjesmu napisal sin koji dela na telki od tate koji je delal na telki i radiju i kaj su svi iz žirija s telke i radija jebiga. zakaj se ne bi i dalje sramotili.
scenografija kao u noćnoj mori nakon ispijene gajbe pokvarenog piva.
scenarij namijenjen idiotima kakvi smo svi mi koji pretplatu uredno plaćamo. jer delamo sve uredno i zato nam tak je. zato su selaki još uvek sami na tim cestama i niko ni pis od ostale sjebane škvadre.
nego, jedina svjetla točka na dreku bio je glas jasmine nikić. ona je bila kompatibilna onim lusterima i da se mene pita trebali su ostaviti samo nju i lustere.

- 23:16 - Komentari (20) - Isprintaj - #