skaska

subota, 21.11.2009.

lica nacije

ajmo sad nekaj reći o našim kandidatima i o dodatnoj opremi koja ih prati. odgledala sam jučer tzv. sučeljavanje hloverke s bocama vode i bilića koji je mislil da vodi lica nacije. andrije nije bilo jer je kao imal važnijeg posla. bemti važnijeg posla, ak se kandidiraš i imaš priliku bit na telki. koji je to važniji posel, morti gnječi zelje kaj kaj. il se boji da ga nekaj pitaju iz povijesti. kaj se tiče njegovih đambo plakat tu je skroz sve smuljano, jer ja recimo ne bi štela imati predsjednika s crvenim nosom kakvog on ima u stvarnosti, a na plakatima nema crveni nos. pa mi je to već u početku muljaža, a neću da mi predsjednik mulja. josipović s masnim sedim nepošišanim lasima, tih do bola. bolje da je sviral klavir. netko bi mu trebal reći da naš narod voli malo kad se podvikne. plakati su mu isto za onu stvar. slogani da umreš od smeha. evo recimo slogan: bolje imati dobru ideju nego dobru vezu ili tak nekak. pa ono ljudi recimo ja imam ideju i to dobru da si iskopam neku vezu i kaj sad. mislim ono svakak bezveze s obzirom da po anketusima vodi. pusićka slatkasta, s belim sakoićem na dugmiće nalik dečjem junaku miffici. frizura standardna, bez trovremenskog tafta ni safta. nedopustivo je dopustila da joj odostraga našišure te lasi, to je neozbiljno kaj i kod vesne škarice da fura tak zblajhane duge čupe. dobro, vesna je hitila crvenu šminku za ćube u ropotarnicu povijesti, napokon! al čupa nije dobra, a ni tone pudra na faci. bandić u špičokama ala pogana vlaka. i žniranci mu se pitaju kaj mi je ovo trebalo. pa imal sam zagreb, a to je vascela hrvatska. totalno fulavanje. ondak primorac. na plakatima s prstom nalik pinokijevom nosu, izjavljuje kak ga nigdo ne drži u šaci. pa o čemu on priča. kakva korupcija, kakvo držanje u šaci. jel on možda zna nekaj kaj mi ne znamo i zakaj onda to nije sprečil kad je mogel. i taj pogled, u braćo i sestre avaj. nadan lepota, samouvjeren do balčaka. odmah se setim njegove majke poduzetnice i zafalujem mu na motivaciji da i svoju mater malo jače stisnem da me češće zameni za šparhetom. jedini sa lepim štosom kaj se tiče plakatiranja s tim da nas se moglo malo dulje držati u neizvjesnosti s obzirom da mi rvati to volemo. jako. ostale nisam ni zapazila, al oni i njihovi motivi kandidiranja spadaju već u temeljna filozofska pitanja, a ja se žurim, jer mi je krumpir pri kraju. toliko za prvi usputni pregled onoga kaj će nas uz đambo t-comove reklame daviti do nove, a bogme i od nove.
faljen isus i dobar tek!

- 13:41 - Komentari (22) - Isprintaj - #